celio, רשת אופנת הגברים הבינלאומית, המפעילה כ-30 סניפים ברחבי הארץ, מתרחבת ופותחת שני סניפים חדשים - סניף בקניון שרונים בהוד השרון וסניף נוסף בקניון סינמול בחיפה. במקביל הרשת משפצת ומרחיבה שני סניפים קיימים בקניון איילון ברמת גן ובקניון מול הים באילת. בהשקעה כוללת של כ-2,500,000 שקלים.
הסניפים החדשים, לצד הסניפים הקיימים, יעוצבו ברוח המותג, ובכפיפה לעקרונות העיצוב הבינלאומיים של הרשת, אשר נקבעו על-ידי חברת העיצוב Saguez & Partners.
שגיב שקד, מנכ"ל רשת celio בישראל, מוסרת: "במהלך שנת 2009, שהייתה שנה לא קלה לשוק האופנה המקומי, המותג celio הצליח לשמור על מעמדו ועל קהל הלקוחות הנאמן והקבוע שלו, ואף הגדיל את פעילותו בישראל. זאת אני זוקפת לאופי המותג, המצליח לשלב בין אופנה לפונקציונליות והינו VALUE FOR MONEY במובן שהוא מגוון, איכותי ומתאים לכל כיס. אנו צופים כי במהלך שנת 2010 המותג יגדיל את מודעתו בישראל וימשיך לצמוח מעצם היותו מותג האופנה היחיד בישראל הפונה לגברים בלבד ובהתאם הינו מקצועי ועונה על כל שגבר צריך בתחום ההלבשה".
רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio מונה כיום כ-600 חנויות, הפרושות על יותר מ-40 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של אופנת גברים. מאחורי הקולקציות עומדים 15 מעצבים, המציגים בכל שנה ארבע קולקציות שונות. בכל קולקציה מצויים כ-500 דגמים, כאשר 80% מהם חדשים לחלוטין. בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד המציע פריטים אופנתיים לגברים בלבד. הסגנון של celio מאופיין בארבעה קווים עיצוביים נפרדים - הספורטיבי-יומיומי, הקז'ואל העכשיווי; העסקי האותנטי; וקו האביזרים המשלימים.