X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הקמפיין יתבצע משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הקמפיין כולל סרטוני טלוויזיה בז'אנר "קומדיה של טעויות", תשדירי רדיו, וילווה במכתב ללקוחות החברה
▪  ▪  ▪

חברת ביטוח ישיר עולה בקמפיין טלוויזיה בנושא הגינות
את הקמפיין מובילה הסיסמא: "ביטוח ישיר לא רק בגלל המחיר"
"ביטוח ישיר" עולה היום בקמפיין עם מסר חדש לשנה הקרובה. המסר עוסק בנושא ההגינות ועולה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הקמפיין כולל סרטוני טלוויזיה בז'אנר "קומדיה של טעויות", תשדירי רדיו, וילווה במכתב ללקוחות החברה.
זהר מורגן סמנכ"ל השיווק בביטוח ישיר מסרה כי: "זה הזמן להרחיב את תפיסת המיצוב של ביטוח ישיר, לאחר סידרה של מחקרים, מהם עלה כי ביטוח ישיר ידועה בציבור במחיריה האטרקטיביים, פונה ביטוח ישיר ללקוחותיה וללקוחותיה בעתיד במסר נוסף, ולכן הסיסמא שנבחרה להוביל הינה "ביטוח ישיר לא רק בגלל המחיר". הקמפיין החדש של ביטוח ישיר מתמקד בערך ההגינות, ערך שזוהה כמרכיב חשוב ביותר בבחירת חברת הביטוח".
גדעון עמיחי, מנהל קריאטיב ראשי, שלמור אבנון עמיחי Y&R : "ביטוח ישיר היא חברה מובילה בתחומה, כאשר הבסיס להעדפתה על פני חברות אחרות אינו מתבטא רק במחיר טוב יותר, אלא במכלול שלם של יתרונות, בהם שירות הוגן, ומוצרים נוספים אטרקטיביים ביותר.
על הקמפיין
הקמפיין כולל סרטונים בז'אנר "קומדיה של טעויות" המציגים סיטואציות של אנשים אשר רכושם נפגע כתוצאה מטעות מצערת, תחת המסר: "החיים לא תמיד הוגנים, לכן אתה צריך חברת ביטוח הוגנת שתעמוד לצידך ברגע האמת." להעברת ערך ההגינות, אנו משתמשים בהרבה הומור. זה לא סוד שחברות הביטוח, בנקים ומוסדות פיננסיים נוספים, מתקשים בדרך כלל למשוך את תשומת הלב של הצופים בשל חוסר עניין ו/או חוסר במוצרים ומסרים חדשים. אנחנו בטוחים שהומור טוב מסוגל לפרוץ את המחסום הזה ואף להתגבר על קשיי הרייטינג בתקופה האחרונה."
קרדיטים לקמפיין
משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי / Y&R
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: יורם לוי
קופירייטר: ארז מי-טל, יאיר זיסר
ארטדירקטור: ג'ונתן לאנג
מנהלת לקוחות: אלכס גל
סופרוויזר: שירלי אושיה
תקציבאית: קרן אפל
מפיקות משרד: לילך גור אריה, אוריין טסלר
פלנריות: טלי קשטן, דנית שליו
מנהל קריאטיב BTL: יורם רובינגר
חברת הפקה: גפן הפקות
במאי: שחר סגל
מנהלת פרסום בביטוח ישיר: קרן יפה גור
יחסי ציבור ודוברות: נאוה עינבר, רן רהב תקשורת
על ביטוח ישיר
חברת ביטוח ישיר, הקיימת כ- 6 שנים הינה החברה הגדולה והמובילה במכירת פוליסות ביטוח ללא סוכנים. לחברה יש רשיון לעסוק במגוון רחב של תחומים כגון: ביטוח חיים, ביטוח כלי רכב חובה, רכב מנועי רכוש (מקיף וצד ג'), ביטוח מקיף לדירות ולבתי עסק ועוד.
יתרונות מכירה ללא סוכנים
חברת ביטוח ישיר מוכרת ללקוחותיה פוליסות ביטוח ללא תיווכם של סוכני הביטוח. החיסכון בעמלת הסוכן יחד עם תפירת תעריף דיפרנצילי המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הוא, הן שתי הסיבות לפער במחיר לטובת הצרכן בביטוח ישיר. פער זה מאפשר לחברה למכור פוליסות רכב, דירה וביטוחים אחרים במחירים נמוכים מתעריפי חברות הביטוח הפועלות באמצעות סוכני ביטוח. מוקדני החברה נמצאים בקשר טלפוני מתמיד וישיר עם הלקוחות, דבר המאפשר שליטה, בקרה ויכולת התאמה ושינוי של תנאי הביטוח בזמן אמת.
מעבר לפעילות ציבורית
בדצמבר 1999, הפכה "ביטוח ישיר" לחברה ציבורית ונרשמה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
הבעלות על חברת ביטוח ישיר
צור שמיר - %50
הציבור - %24
בנק לאומי - %20
מאיר שני - %6
בעלי תפקידים בחברה
מוקי שנידמן - יו"ר
שי פוגל - מנכ"ל
פעילות טכנולוגית
החברה משתמשת בטכנולוגיות לשם התאמת רמת השירות לצורכי הלקוח תוך הוזלת עלויות, הן ללקוח והן לחברה. לחברה תוכנה מקיפה ואינטראקטיבית המשלבת את כל תחומי הפעילות של החברה. החברה פועלת במתן הצעות ביטוח ושירות ללקוחותיה באמצעות הטלפון, הפקס והאינטרנט בכתובת האתר: www.555.co.il
שירות לקוחות
חברת ביטוח ישיר רואה בשירות הלקוחות חשיבות ממדרגה ראשונה במקביל לחשיבות החיסכון בעלויות עבור הלקוחות. השירות מופעל ברמה גבוהה על פי תקן ISO 9002. לחברה מאגר נתונים הכולל מידע מקיף ומעמיק לגבי העדפותיו וצרכיו של כל לקוח.

תאריך:  05/08/2001   |   עודכן:  05/08/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורית שחם-וולך, יחסי ציבור
- הודעה מטעם נטוויז'ן ו-I TEACH YOU;
מעלות בחודש אוגוסט את קייטנת האינטרנט הראשונה בישראל
יעל באלי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ג'ון ברייס הדרכה
גיא שמואלי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם WebGain;
פתרון ה-Application Composer מאפשר ללא-מתכנתים
לעשות עבודות שבעבר הם לא היו יכולים
יעל גיא , יחסי ציבור
- הודעה מטעם וואלה!;
המעבר לבניין המשופץ יאפשר לרכז את כל
פעילות והעובדים במקום אחד ולהביא למלוא
ביטוי את עוצמתה של וואלה!
דפנה יעקובוב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ניו אפליקום;
עד לאחרונה שימשה ששון כיועצת עצמאית בתחומי אסטרטגיה ומודיעין עסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il