X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשל רעידת האדמה, הנבחרת נחתה במיאמי. רן: "איזור המפגש לא נפגע"
▪  ▪  ▪
נבחרת ישראל בדייויס. מחכים לתשובות

האם רעידת האדמה העזה שאירעה היום (שבת) בצ'ילה עשויה להעמיד בספק את קיום מפגש גביע הדייויס בין הצ'ילאנים לנבחרת ישראל בסוף השבוע (שידורים ישירים בספורט 5)? על פניו נראה כי העובדה שבמדינה יעסקו באסון ובדרכים לקזז נזקים בימים הקרובים תפריע, אך עם זאת יש להדגיש כי ה-ITF הורה לאיגוד הטניס להטיס בכל זאת את אנשי הנבחרת לצ'ילה.

בוועדה המארגנת עומדים על כך שכל המשחקים יתקיימו, ובעקבות כך השחקנים והקפטן אייל רן עלו על טיסה מדאלאס לסנטיאגו וקיבלו את הידיעה במהלך הטיסה, שהופנתה בסופו של דבר למיאמי מאחר שנמלי התעופה בצ'ילה נסגרו. מאמצים נעשים כדי לארגן להם טיסה חלופית.

שישה ימים לפני פתיחת ההתמודדות ספגה המדינה את רעידת האדמה החזקה בתולדותיה, שגררה עימה מספר רעידות משניות. מוקד הרעש היה כ-300 ק"מ מהבירה סנטיאגו. עד כה דווח על עשרות הרוגים ועל גלי צונאמי שהתקרבו לחופים.

אנדי רם, שהגיע בנפרד לצ'ילה, נחת בבסיס צבאי שמרוחק 200 קילומטר מסנטיאגו והסתגר דקות ארוכות במטוס, עד שקיבל אישור לצאת ממנו. לאחר מכן יצר קשר עם איגוד הטניס. רם ויתר אנשי הנבחרת ממתינים להתבהרות המצב בצ'ילה ולהתפתחויות בשאלת קיום המפגש. איש הביטחון מטעם איגוד הטניס, שהגיע כבר בסוף השבוע לעיר קוקימבו, עדכן שהמתקן בו אמור להתקיים המפגש לא נפגע ברעידת האדמה.

קפטן הנבחרת אייל רן שחזר בשיחה עם אתר ערוץ הספורט: "היינו על טיסה מדאלאס לסנטיאגו וכ-3 שעות לפני הנחיתה הקפטן הודיע שקרתה רעידת אדמה בצ'ילה ושמחזירים אותנו למיאמי. נמצאים איתי הראל לוי, דודי סלע ונועם בר. קיבלנו כבר עדכון מאנדי שהוא נחת בצ'ילה".

"הבנו שהיתה רעידת אדמה חמורה ושיש נפגעים, וכרגע המצב לא ברור", הוסיף רן, "אנחנו מקווים שלא היו הרבה נפגעים. גם ניקולאס מאסו היה איתנו בטיסה, המשפחה שלו בסדר. הוא סיפר שיש סדקים בקירות ושעדיין מרגישים רעידות קטנות כל שעה".

על קיום המפגש אמר הקפטן: "יו"ר האיגוד מיכאל קליין בקשר עם ההתאחדות העולמית. האיזור של המפגש לא נפגע. המפגש כרגע בסימן שאלה, אבל אני מאמין שהוא יתקיים. יש מזג אוויר טוב לאימונים, נתאפס על עצמנו ומחר נתחיל להתארגן".

מיכאל קליין אמר לאתר ערוץ הספורט: "אני לא מצליח עדיין ליצור קשר עם איגוד הטניס הצ'יליאני, אני מאוד מקווה שרעידת האדמה לא השפיעה על אתר התחרות. במידה וכן, נמתין לעוד הוראות ה-ITF, התאחדות הטניס הבינלאומית".

תאריך:  27/02/2010   |   עודכן:  27/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
רשת החשמל בעיר סנטירגו קרסה    המרכז לאזהרות צונאמי באוקיאנוס השקט מזהיר מפני צונאמי בחופי פרו, אקוואדור, ניו-זילנד והוואי    18 ישראלים טרם יצרו קשר
יואב יצחק
שלומי אילון מסיים תפקידו כראש היחידה הארצית לחקירות הונאה    עסק רבות בחקירות אולמרט והורשזון    התאמת אילון לתפקיד נובעת מרצונו של מבקר המדינה להעצים את מעורבותו בבדיקת אישי ציבור
יואב יצחק
הבקשה הועלתה עתה נוכח הידוק היחסים בין סוריה אירן וארגון החיזבאללה והאיומים שהשמיעו נגד ישראל    הממשל האמריקני טרם קבע מועד להחזרת השגריר
מחלקה ראשונה
ההבטחה ניתנה על-ידי הנשיא מדבדב לנשיא לבנון מישל סולימאן    רוסיה הבטיחה בדצמבר 2008 לספק ללבנון מטוסי קרב מתקדמים אך נסוגה נוכח לחציהן של ישראל וארה"ב, שהזהירו מפני נפילת המטוסים בידי החיזבאללה
מאיה שני
בביקורה בברזיל בשבוע הבא צפויה קלינטון לבקש מהנשיא לנצל את קשריו עם אחמדינג'אד כדי להשפיע בנושא הגרעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il