X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
81:84 מפתיע לקינגס, לקרל נדרי בלט עם 22 ו-10 ריב'. 14 לקווין מרטין
▪  ▪  ▪
כספי מול מרטין (gettyimages). איקס על האקס

רק לפני מספר שבועות היה קווין מרטין כוכבה של סקרמנטו והאיש שקיוו בקליפורניה כי חזר מפציעה כדי להרים את הפרנצ'ייז על הרגליים. ביוסטון היה קרל לנדרי שוב אחד השחקנים הבולטים ברוטציה של ריק אדלמן, אבל תמיד נחשב לשחקן שישי. הלילה, קצת אחרי שהחליפו קבוצות ומדים, נפגשו מרטין והרוקטס עם לנדרי והקינגס ב'טויוטה סנטר'. והערב הזה היה מפתיע מפתיחתו ועד סופו.

03:15 בספורט 5: ווייד ומיאמי מול קובי והלייקרס
שבת, 03:30 ב-5+LIVE: דאלאס מול כספי וסקרמנטו
שלישי ב-02:00: לברון וקליבלנד מול דאנקן וסן אנטוניו
היום כאן באתר: תכנית סיכום השבוע ב-NBA

סקרמנטו הפתיעה את הרוקטס וזכתה בנצחונה ה-21 העונה, 81:84, והשלישי בארבעה משחקים. לקינגס היה זה נצחון חוץ נדיר, ה-6 של הקבוצה ב-32 משחקיה העונה מחוץ "לארקו ארינה". מה שמפתיע עוד יותר בתוצאת המפגש בטקסס הוא הנתון הבא: הקינגס הובילו כמעט לכל אורך המשחק למרות 29.5% מהשדה עד המחצית ו-32% בסיומו.

לעמרי כספי היה ערב טוב מבחינה סטטיסטית אך רע מבחינת העובדה שלא ראה מגרש ברבע האחרון. כספי קיבל רק 18 דקות מפול ווסטפול, משחק שני ברציפות בו לא הגיע ל-20 דקות על הפרקט, וסיפק 11 נק' ב-4 מ-10 מהשדה ו-3 מ-4 מקו העונשין. בנוסף הוריד הרוקי 5 ריב'.

אדלמן ניסה, וגם הצליח, להוציא את העוקץ מהקינגס דרך הצבתו של הסטופר שיין באטייה על טייריק אוואנס, יורשו של קווין מרטין בתפקיד פני הפרנצ'ייז בסקרמנטו. זה עבד. אוואנס המתוסכל סיים עם 9 נק' ב-4 מ-22 מהשדה והמון תסכול אישי, כשבאטייה מהצד השני מסיים את הערב עם לא פחות מ-7 חסימות.

הבעיה הגדולה של יוסטון הייתה נעוצה בקו האחורי. מרטין, שאחרי פתיחה מהוססת בקבוצה חזר לקלוע כמו שהוא יודע, דייק רק ב-3 מ-13 מהשדה ותרם 14 נק', ארון ברוקס אמנם סיים עם 22 אך קלע ב-9 מ-25 (2 מ-13 משלוש נק') כולל החטאת שלשת שוויון פוטנציאלית.

האיש של הקינגס היה לנדרי. ביוסטון טענו בחודש ינואר כי הוא אינו ריבאונדר הולם לעמדה מספר 4 וגם בסקרמנטו תהו האם 17-18 נק' ו-7-8 ריב' זה ההספק הגבוה ביותר אליו הוא מסוגל להגיע. מול האקסית, עם מקום מובטח בחמישייה והמון בטחון, הוכיח לנדרי כי הוא שחקן.

22 נק' ו-10 ריב' היו לפורוורד, כולל 5 ריב' בהתקפה, שעה קלה אחרי שהתקבל בסטנדינג אוביישן על ידי אוהדי יוסטון שצעקו בשמו ומחאו לו כפיים. לנדרי ניצל את היכרותו עם הקו הקדמי של הרקטות והיעדר שחקן גבוה שישלוט מולו במצ-'אפ לעשיית נקודות קלות. 2 קליעות עונשין שלו, 4 שניות לסיום, קבעו את הסקור הסופי.

מלבד כספי ולנדרי הגיעו לדאבל פיגרס אצל המנצחים (40:21) בנו אודריך עם 13 נק' ופרנסיסקו גארסיה שקלע 10. ספנסר הוז תרם 4 ו-10 קרשים. סקרמנטו תמשיך במסע בטקסס במפגש מול דאלאס (שבת ב-03:30, ישיר ב-5+LIVE) ותנסה לעצור את הרצף של דירק נוביצקי וחבריו העומד כעת על 9 נצחונות רצופים.

ביוסטון, שחסרה את טרבור אריזה וקייל לאורי, בלטו ברוקס עם 22, לואיס סקולה 19, 18 ריב' ו-5 אס', דייויד אנדרסן 8.

תאריך:  04/03/2010   |   עודכן:  04/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
סעיף בחוק הקיים שיפקע הלילה לא יחייב מעביד שלו עובדים רבים לתת יצוג גם לבעלי מוגבלויות    עד לחקיקה מתקנת מציעה סגנית שר התמ"ת למוגבלים שיפנו אליה
עידן יוסף
המכשיר נחשב לאמין כל עוד לא הוכח אחרת    התיק הוחזר לבית משפט קמא שיגזור את עונש העבריין שנהג בגילופין
איריס פרחי
לדבריה, האירוע התרחש בכביש חשוך ומפותל והשוטר לא מדד את המהירות שלה אלא של רכב אחר    הערעור נדחה ונפסק כי המהירות נמדדה באופן תקין
איריס פרחי
לדברי עורך הדין, התקלה השביתה את הטלפון, הפקס והאינטרנט ועבודתו נפגעה    הוט השיבה כי הבעיות נגרמו עקב שינויים טכניים של ספק האינטרנט, ובית המשפט קבע שהתרשלה וחייב אותה בפיצוי
איריס פרחי
התובעת ביקשה את שווי הצמיד וטענה כי הספא אמור היה לשמור על הצמיד והתרשל    הנתבעים השיבו כי אין להטיל עליהם אחריות, ובית משפט דחה את התביעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il