X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הילה מלמד דוא"ל דניאלה רייבנבך תקשורת
- הודעה מטעם קבוצת קניוני ישראל
▪  ▪  ▪
מורן אטיאס [צילום: עידו לביא]

הגרנד קניון, מקבוצת קניוני ישראל, יוצא השבוע בקמפיין פרסומי חדש, תחת הכותרת: "רואים שאני גרנד", במטרה לשמר את מקומו של הגרנד קניון כמוביל בעולם האופנה המקומי והבינלאומי - בכל הנוגע לאזור חיפה והצפון. את הקמפיין תוביל הפרזנטורית בעלת ה-דנ"א החיפאי, מורן אטיאס.
הקמפיין, שנאמד בכמיליון שקלים, נערך באמצעות משרד הפרסום החיפאי פרסום שפי, הזרוע הצפונית של קבוצת אדלר חומסקי וכולל שלטי חוצות, שילוט על קירות, מודעות, ג'ינגלים ברדיו, דיוור ישיר לכ-150,000 בתי אב, עיתונות מקומית, וקמפיין אינטרנטי הפונה גם לרשתות חברתיות וכולל צילומים מאחורי הקלעים.
במסגרת הקמפיין אטיאס תוצג לבושה במיטב המותגים שניתן למצוא בגרנד קניון, כאשר לגופה תמיד פריט לבוש אחד או אביזר, הנושא עליו את לוגו הגרנד קניון. כך למעשה, תיווצר הזהות בין המותגים.
הקמפיין יושק במהלך חודש מרס ולקראת חג הפסח, אז תזמין אטיאס את לקוחות הגרנד קניון ליהנות משופינג אביבי משתלם במיוחד וימשיך גם אחרי החג במבצעים ואירועים מתחלפים של הגרנד קניון.
לדברי אילנית גריוביץ'-ברגר, מנהלת השיווק של הגרנד קניון: "הגרנד קניון הפך עם השנים למותג בקרב הקהל הצפוני בחיפה והסביבה. הסקר האחרון שבוצע עבורנו מטעם חברת גיאוקרטוגרפיה - מצביע על התחזקותו בעיר חיפה ובכלל - כקניון מוביל וכסמן ימני בכל הנוגע לעולם האופנה. כמו-כן - קיבל הגרנד קניון ציון גבוה בשאלת חוויית הקניה בקניון. כחלק מאסטרטגיית שיווק רחבה, עלה צורך לבחור בפרזנטורית שתשמר את בידולו ובולטותו ותעלה בקנה אחד עם ערכיו. הגרנד קניון כמו-גם מורן אטיאס, נתפסים כמותגים מובילים, חיפאים ולשניהם ניחוח חו"ל".
עוד הוסיפה גריוביץ: "השאיפה להיות מבודלים ובולטים חייבת להישמר - ברדיוס אזורי רחב היקף. לצד העובדה שהגרנד קניון נתפס כמוביל בתחומו בקרב הלקוח - חשוב שגם שפת הפרסום הנבחרת תהיה שונה, בולטת, מבודלת, באופן שתעניין את הלקוח ותחזק את הזיקה בינו לבין הקניון. חשוב להדגיש - שקמפיין טוב לא עומד בזכות עצמו. המוצר מאחוריו עומד קמפיין, חייב להיות טוב, איכותי ולהלום את צרכי הלקוח וחלומותיו. בתחום זה נעשית עבודה רבה. במסגרת שיפור עקבי ושוטף של תמהיל חנויות הגרנד קניון - ייפתח בגרנד קניון סניף העוגן הצפוני של h&m - מה שמצביע על העובדה שרשתות בינלאומיות בוחרות בגרנד קניון כמעוזם הצפוני".
הגרנד קניון, מרשת קניוני ישראל, ממוקם בשכונת נווה שאנן בחיפה והוא הוקם בסוף שנות התשעים ונפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על פני כ-200,000 מ"ר, מתוכם 51,600 מ"ר שטח מסחרי והוא מכיל כ-3000 מקומות חנייה ושלושה מפלסים הכוללים כ-200 חנויות, בית מרקחת, בתי קפה, מסעדות, ומשרדים, רשתות מזון מהיר, פארק שעשועים ואולפני רדיו חיפה - הרדיו המקומי.

תאריך:  10/03/2010   |   עודכן:  10/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il