X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליעד אלמליח כבש את שער הניצחון בדקה ה-35. גורש הצטיין
▪  ▪  ▪
ניצחון קריטי לאחר 11 מחזורים. עכו

הפועל עכו הגיעה לאיצטדיון לויטה למשחק מול האחרונה רעננה לאחר שלא ניצחה ב-11 המחזורים האחרונים. למזלה של האורחת, יריבתה הייתה חלשה ו-0:1 קטן של ליעד אלמליח הספיק לשלוש נקודות חשובות שפתחו פער של שלוש נקודות מהקו האדום. מהצד השני, האדומים שקועים עמוק בתחתית כשנראה שגם חילופי המאמנים לא עזרו.

"אני מאוד שמח על הניצחון, השחקנים נתנו את הכל. אני לא מאמין שנברח מהפלייאוף התחתון, והמשחקים הבאמת חשובים יהיו שם", סיכם ירון הוכנבוים המאושר ודיבר על המשחק הקרוב מול הפועל ר"ג: "אין ספק שיהיה קשה, הם בכושר טוב ויש להם שחקנים מסוכנים".

מהצד השני, עמי וזנה היה מאוכזב מהחמצות חניכיו: "זה לא רק חוסר מזל אלא זה קשור גם ביכולת. היינו חייבים לכבוש במחצית השנייה ממספר מצבים. אני מאמין בעצמי וחושב שנישאר".

מהלך המשחק:
המפגש החל בלחץ של האורחים שנראו מפוקסים יותר. 3 דקות מהפתיחה אמנגואה ניסה את מזלו בבעיטה מ-30 מטרים שטסה מעל למשקוף. בדקה ה-10 גם רעננה יכלה לכבוש כשכדור קרן של כנפו חתך את כל ההגנה אך לא היה שחקן שיסיט לרשת. ההחמצה של המשחק הגיעה בדקה ה-14. סטיבן כהן שלח כדור נהדר לדודו ביטון, ולא ברור איך החלוץ בעט החוצה מחמישה מטרים. בדקה ה-35 דיין הגביה מצד שמאל היישר לראשו של אלמליח שנגח היישר לרשת, 0:1 לעכו. לביטון הייתה עוד הזדמנות לאזן בדקה ה-40, אך גם הפעם בעט מ-12 מטר קרוב לקורה.

המחצית השנייה נפתחה כשרעננה ללחוץ בניסיון לאזן. המצב הראשון היה דווקא לכחולים, כשבדקה ה-46 אלמליח כמעט הרשית את השני, אך הכדור שבעא מ-20 מטרים חלף סמוך לקורה. המצב הטוב ביותר הגיע בדקה ה-61. זוהר הכניס כדור לסטיבן כהן, שהקשית מעל גורש אך הכדור פגע במשקוף. עכו שלטה ללא עוררין במגרש, ובדקה ה-64 הייתה חייבת להכפיל את יתרונה. עבדאל ראזאק בעט כדור חזק, סמדג'ה השמיט, ולא ברור איך אוקוצ'ה שהשתלט על הריבאונד בעט מ-2 מטרים מעל לשער. 6 דקות לסיום הגיע ביטון שוב למצב מול גורש, הפעם החלוץ בעט מצויין אבל גורש באינסטינקט נפלא הדף מצויין. בדקה ה-90 עכו הייתה קרובה לשני. מרטין דהר לרחבת רעננה וניער מעליו 3 שחקנים, בעט חזק מ-2 מטרים כדור ששיפשף את המשקוף.

הרכב רעננה: שאול סמדג'ה, עומרי עטיה, רועי לוי (זלמיקאס 46) , אבי סופר, איתי טואף, מאור זוהר, גיל קופר (רז כהן 75), סטיבן כהן, אבי כנפו (כריסטיאנו דוס סנטוס 68), דודו ביטון, שניר שוקר.

הרכב עכו: דודו גורש, גבע ברקאי, ליאור ראובן, דודי פדלון, איציק כהן, ליעד אלמליח, בן בנימין, איברהאים עבדאל ראזאק (בן נחום 85), עמנואל אמנגואה (טננבוים 65), אובודו אוקוצ'ה (בן מרטין 79), רועי דיין.

תאריך:  13/03/2010   |   עודכן:  13/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיו אברג'יל
איילי (צמד) ודאטורו הבקיעו לזכות המארחים, בלו (הורחק) ובן בסט צימקו
יפעת גדות
עשרות גופות של קורבנות הנאצים נתגלו בקברי אחים בשטח ששימש את הצבא האוסטרי    חלק מהגופות הן של טייסים אמריקנים    נרצחו במטרה להעלים את העדויות לאכזריות הנאצים
יפעת גדות
פרופ' סמדר כהן מאוניברסיטת באר שבע זוכה ב-100 אלף דולר על מחקר שהוביל ליצירת "פיגום" ביולוגי המשקם את רקמת אוטם שריר הלב
יפעת גדות
יותר מ-400 פריטים מהאוסף המלכותי יוצגו בתערוכה, במסגרת אירוע שיעורר לא מעט שאלות לגבי אישיותה ואופיה של המלכה ויקטוריה
דוד מיכאלי
הנאשמים הורשעו בשל מכירת תרופות מזויפות לטיפול בבעיות אין אונות, באמצעות אתרי אינטרנט שהקימו    האתרים הכילו מצג כוזב שלפיו התרופות הן מקוריות ומאושרות, תוך הפרת סימני המסחר של החברות "אלי לילי" ו"פייזר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il