X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה-קולה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת קוקה-קולה משיקה את "My Coca-Cola" ומאפשרת לקהל הרחב להעניק מתנה מרגשת לכבוד חג הפסח - פחית או בקבוק עם תמונה אישית בעיצוב ייחודי ומקורי.
איך זה קורה?
ב-17.3 יפתח אתר www.mycocacola.co.il, בו יוכלו הגולשים לעצב פחית קוקה-קולה ייחודית כולל שילוב תמונות אישיות (בני משפחה, חברים וכו'). את הפחית ניתן לשלוח כמתנה באמצעות שליח מיוחד של קוקה-קולה לכל נקודה ברחבי הארץ ללא כל עלות כהפתעה מרגשת לחג.
בנוסף, בעמדות מרכזיות ברחבי הארץ, יוכלו העוברים ושבים לעצב לעצמם תווית אישית (כולל תמונתם) לבקבוק קוקה-קולה 1.5 ליטר, באמצעות אפליקציה חדשנית במסכי מגע, ולקבל בו במקום את הבקבוק האישי שלהם במתנה וללא כל עלות.
אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל: "קוקה-קולה כמותג על מתחבר באופן טבעי לרגע שיא משפחתי כחג הפסח. אנו שמחים לאפשר לצרכננו באמצעות פעילות MY COCA-COLA לברך את יקיריהם בברכת חג שמח ולהפתיע אותם באמצעות מזכרת ייחודית ומרגשת".
שלי מלצר, מנהלת שיווק קוקה-קולה: "הפרויקט הייחודי של קוקה-קולה לחג הפסח מאפשר לכלל הצרכנים להשתתף בחווית מותג מרגשת ולקחת חלק בעיצוב אישי של המוצר האהוב עליהם. אנו שמחים ליצור באמצעות הפעילות חיבור בלתי-אמצעי בין המותג לבין צרכניו הנאמנים בדרך מקורית, מפתיעה ומיוחדת".
הפעילות בשטח ובאינטרנט תלווה בקמפיין מקיף באמצעי המדיה ובעלות כוללת של 10 מיליון שקלים.

תאריך:  14/03/2010   |   עודכן:  14/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נפתלי רז
- הודעה מטעם מגזין על צד שמאל
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם פשוט ירוק
קובי סודאי
- הודעה מטעם ביטוח ישיר
שי שנקמן
- הודעה מטעם דאסו סיסטמס ישראל
דניאלה ריכטר
- הודעה מטעם טלדן מערכות מידע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il