רשת אופנת הבוטיק "קסידי בוטיק" בחרה בטופ מודל הפולניה זוסיה פרומינסקה להוביל את קמפיין החברה לעונת אביב-קיץ 2010. פרומינסקה, שפניה מוכרות ברמה הבינלאומית, כיכבה על שערי ה"ווג" וה"אל" האיטלקיים, כמו גם בתצוגות נחשבות, ביניהן תצוגת האופנה של המעצב מארק ג'ייקובס. פרומינסקה תוביל את קמפיין אביב-קיץ 2010 בעלות כוללת של 2 מיליון שקלים אשר יעלה בעיתונות הנשים, עיתונות מגזרים ושלטי חוצות בכל רחבי הארץ.
משה בן-שטרית, מנכ"ל "קסידי בוטיק", מסר כי: "במסגרת החלטתנו להתמקד בקונספט הבינלאומי, במסגרת פעילותנו במזרח אירופה ובהתאם לקונספט המיתוגי, בחרנו העונה ללכת על פרזנטורית בינלאומית אחת חזקה במיוחד שתוביל את קמפיין אביב-קיץ החדש של "Cassidi Boutique" ותשדרו תחושה בינלאומית בהתאם לצרכי המיתוג והפרסום שלנו בארץ ובמזרח אירופה".
אודות רשת האופנה "קסידי בוטיק":
רשת "קסידי בוטיק", הנמצאת בבעלות משפחות בן שטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 31 סניפים, כולל שלושה outlets, הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים ועוד שלושה סניפים בבולגריה. הרשת פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ומציעה קולקציה שמעוצבת על-פי טרנדים בינלאומיים. הרשת מתאפיינת בייחודיות, איכותיות, יחס אישי ושירות מיוחד. כל אלו ועוד מעניקים ללקוחה חווית קנייה אישית ומהנה.