X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשות השידור
▪  ▪  ▪
יואב גינאי [צילום: יח"צ]

כדי לעודד ולשפר את יחס התקשורת הישראלית ליצירה הישראלית, יזם דירקטוריון אקו"ם הנוכחי, מתן פרסי עידוד לאנשי תקשורת, המקפידים על מתן קרדיט ליוצרים ולאנשי תקשורת המגלים יחס חיובי והוגן, ליצירה הישראלית המקורית על כל גווניה ולקידום התרבות הישראלית.
1. דירקטוריון אקו"ם החליט להעניק פרס עידוד והוקרה לזמירה לוצקי, עורכת מוזיקה קלאסית בקול המוזיקה של רשות השידור, על פועלה ויחסה החיובי למוזיקה הקלאסית הישראלית.
2. דירקטוריון אקו"ם החליט להעניק פרס עידוד והוקרה ליואב גינאי, מנהל התרבות והבידור בטלוויזיה, על פעילותו בתחום עידוד הזמר העברי והתרבות הישראלית ברדיו ובטלוויזיה ברשות השידור.
3. דירקטוריון אקו"ם החליט להעניק פרס עידוד והוקרה לעורך ומגיש אבנר נעים, על יחסו החם וההוגן בהקפדה על מתן קרדיט בשידור, ליוצרים, בתוכניות הרדיו אותן הוא מגיש ברשות השידור.
על יואב גינאי:
מנהל מחלקת התרבות והבידור של הערוץ הראשון, עורך ומגיש את תוכנית הרדיו המצליחה "מה יהיה" ברשת ב' מזה 21 שנים ותוכנית הטלוויזיה "לגעת ברוח" החוגגת 170 תוכניות. כמו-כן יזם סדרות טלוויזיה על תולדות ז'אנרים שונים בתרבות הישראלית, כגון תוכניות נושא על ז'אנרים במוזיקה ובתרבות בהם: המוזיקה המזרחית, הלהקות הצבאיות, וההומור בטלוויזיה. כמו-כן באחרונה יזם פורמט טלוויזיה חדש "סיפור מנצח" בנושא מוזיקה קלאסית שיוצג בכינוס איגוד השידור האירופי בחודש אפריל הקרוב בלוצרן שווייץ.
ברקע למתן הפרס עמד היחס של התקשורת הישראלית ליצירה הישראלית מזה שנים בהשמעות ובקרדיט הטעון שיפור, והעובדה שאין ליוצרים הישראלים העבריים כלי תקשורת חליפיים בעולם, זולת כלי התקשורת הישראלים, בהם יכולים היוצרים הישראלים העבריים, להפיץ ולעודד את התרבות הישראלית המתהווה ומתחדשת, עדיין ישנן רשתות תקשורת ישראליות, בהן היצירה הישראלית היא במיעוט בהשמעות, ועדיין אין זה ברור לכל שדרן ועורך, כי ליוצרים מגיע קרדיט בשידור על יצירתם המושמעת.
מצבו של הסקטור הקונצרטנטי בהשמעת יצירות קלאסיות משל היוצרים הקלאסיים הישראלים, הוא בלתי-נסבל, כאשר ברשתות הישראליות, יש מיעוט של השמעות מתוך הרפרטואר של היוצרים הישראלים ביחס של 1 ל-19 לטובת היוצרים הזרים, ומציאות זו מכתיבה מיעוט תמלוגים לסקטור של היוצרים הקלאסיים הישראלים.

תאריך:  17/03/2010   |   עודכן:  17/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רשות השידור
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il