X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת אסיא מדיקל
▪  ▪  ▪

קבוצת אסיא מדיקל - מרכזים לכירורגיה ורפואה התערבותית, הודיעה כי ליידי אסיא - המרכז הרפואי הפרטי הראשון מסוגו בישראל לבריאות השד, שבבעלותה, החל לפעול החל מחודש מרס 2010 במתחם בית חולים אסותא החדש ברמת החי"ל, תל אביב.
רחל אידלסון, מנכ"ל קבוצת אסיא מדיקל מסבירה: "ליידי אסיא, הינו אחד משלושה מרכזים רפואיים שבבעלות הקבוצה, הכוללת את אסיא מדיקל - המרכז לכירורגיה ורפואה התערבותית, את מלב"י - המרכז הרפואי לטיפול בהשמנת יתר, ואת ליידי אסיא. מתחילת הדרך שאפנו לרכז את פעילות שלושת המרכזים תחת קורת גג אחת, ועם הצטרפותה של ליידי אסיא לשני המרכזים הנוספים שלנו - השלמנו את המהלך הכולל. הבחירה במתחם אסותא כבית בו אנו פועלים אינה מקרית. היא מאפשרת לנו את שיתוף הפעולה הצמוד עם בית החולים הפרטי הגדול והמתקדם בישראל. זה אומר שלקוחותינו מקבלים את הסטנדרט הרפואי הגבוהה ביותר שקיים היום בישראל. הניתוחים של כל מטופלי הקבוצה מתבצעים בחדרי הניתוח של אסותא, שהינם ברמה בינלאומית ובעלי הטכנולוגיה המתקדמת מסוגה בארץ. המטופלים נהנים מסטנדרט אשפוז 5 כוכבים של בית החולים, ומיתרונות רבים נוספים. המרכזי והחשוב שבהם: שיטת העבודה הרב-תחומית של צוות הרופאים המומחים, הייחודית והבלעדית לכל מרכזי הקבוצה".
כמו הקבוצה כולה, גם מרכז ליידי אסיא, פועל על בסיס המודל האמריקני של GROUP PRACTICE. כלומר, קבוצת רופאים מומחים מכל קשת תחומי רפואת השד (כירורגיה, כירורגיה פלסטית, אונקולוגיה, אונקופלסטיקה, הדמיה ועוד) הפועלים בשיתוף ובבקרה הדדית מתמדת, תוך שימוש בגישות הטיפול החדישות והמעודכנות ביותר. כתוצאה מכך, מקבלת כל מטופלת את המענה הרפואי המקיף המקצועי והבטוח ביותר עם כל הנוחות של טיפול פרטי צמוד בצורת מערך ליווי אישי, לוגיסטי ואדמיניסטרטיבי בכל שלבי הייעוץ והטיפול הרפואי.
צוות המומחים של המרכז הינם הרופאים המובילים בארץ בתחום רפואת וכירורגיית השד, ביניהם: פרופ' אברהם צ'רניאק - מומחה בכירורגיה אונקולוגית, יו"ר האיגוד לכירורגיה אונקולוגית, והמנהל הרפואי של ליידי אסיא, ד"ר תמי קרני, כירורגית בכירה מהמכון לבריאות השד אסף הרופא, ד"ר מיכאל קורץ, מומחה ביחידה לכירורגיה כללית ושד, מנהל המרכז לבריאות השד בסורוקה, ד"ר משה כרמון, מנהל היחידה לבריאות השד בבית החולים שערי צדק. ד"ר יואב ברנע, מנהל השירות לכירורגיה פלסטית ומשחזרת של השד במרכז הרפואי איכילוב, כמו-כן, רדיולוגים ואונקולוגים מומחים ברפואת שד.
בליידי אסיא מקבלת כל מטופלת אבחון ופענוח של בדיקות הדמיה וממוגרפיה תוך 24 שעות, ביצוע ביופסיה במידת הצורך, וקבלת תשובה במהירות שיא של עד 72 שעות לכל היותר מרגע ביצוע הבדיקה. כחלק מהמעטפת הכולל של הטיפול בלקוחות המרכז, עומד לצד הצוות הרפואי גם צוות אדמיניסטרטיבי המטפל עבור הלקוחות בכל הפרטים הטכניים והלוגיסטיים הכרוכים בתהליך הרפואי. בנוסף, וכחלק מסטנדרט השירות, דואגים למטופלות ליידי אסיא לקיצור קיצור תורים לניתוח וקיצור זמני ההמתנה לביצוע בדיקות וקבלת תוצאות.
ליידי אסיא, המהווה את הכתובת הפרטית המקצועית והמתקדמת בישראל לטיפול בבריאות השד, מאחדת את כל גורמי האבחון, והטיפול תחת קורת גג אחת.
ליידי אסיא - המרכז לבריאות השד - רחוב הברזל, בית החולים אסותא תל אביב, טלפון: 03-7645444.

תאריך:  17/03/2010   |   עודכן:  17/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il