נותני החסות לאירוע ה-T:Market (טי מרקט) פסח 2010, יריד ה-T-Shirts וה-Street wear הגדול בישראל, הינם חברת Coffee Organization, מפעילת רשת בתי הקפה loveat. (לאבאיט), בחסות בתקציב של כ-70,000 שקלים, ומותג השמפניה RICH PROSECCO (ריצ' פרסקו) בחסות בתקציב הנאמד בכ-30,000 שקלים.
לפעילויות המיתוג של loveat. ו-RICH PROSECCO צפויים להיחשף כ-22,000 איש יגיעו לאירוע ה-T:Market המרכזי במועדון הברזילי בתל אביב בחג בשני של פסח.
במסגרת הפעילות של loveat. באירוע ה-T:Market יושקו משקאות הקיץ החדשים של הרשת, בטעמים חדשים כגון יוגורט באפלו עם פירות ודבש לימונדה גרוסה עם מנטה, ועוד. כמו-כן, loveat. תפעיל במקום "מיני בית קפה" - שיביא את האיכויות והטעמים היחידים של הרשת למבלים באירוע.
במסגרת החסות, שמפניה RICH PROSECCO תהיה האלטרנטיבה הבלעדית לרכישת משקה אלכוהולי באירוע, על מגוון הטעמים החדשים - שמפניה קיר רויאל ושמפניה בטעם פסיפלורה.
לדברי ירון דנוך, מיזמי אירוע ה-T:Market: "אירוע הטי מרקט הינו הבמה המרכזית בישראל להוויה האורבנית, ומציג אותה דרך אומנות, עיצוב ואופנה, לכן בחרנו בנותני חסות המשקפים זאת: רשת Loveat. על מגוון פעילויותיה החברתית הייחודיות והמיתוג הייחודי לה המשקף את החיים התל אביביים, לצד שמפניה RICH PROSECCO המובילה את חיי הלילה בעיר".
על אירוע ה-T:Market (טי מרקט) יריד ה-T Shirts וה-street wear הגדול בישראל, מתקיים זו השנה החמישית. כ-60,000 איש יבקרו השנה באירועים שיתקיימו ברחבי הארץ. אנשי לילה ואופנה, גברים, נשים ונוער, כולם מחפשים את הטי שירט המיוחד שאין לאף אחד אחר.
ה-T:Market הפך לסיפור הצלחה בעקבות שילוב נכון של מעצבים מוכשרים, המציגים חולצות T, אופנה אורבנית ואקססוריז ייחודיים, באירוע המאגד חווית אופנה ועיצוב, בהפקת "מועדון ברזילי", בתל אביב. האירוע הפותח של הטי מרקט, אביב 2010, יתקיים במועדון הברזילי בתאריכים 5.4.10-3.4.10. לאחר מכן יצא האירוע לערים נוספות כגון חיפה, רחובות, הרצליה, ירושלים וחולון אם הדרך וכפר סבא.