רשת Body Shop לטיפול ופינוק מן הטבע, עולה ביום שני ה-22.3, בקמפיין טלוויזיה לקראת חג הפסח בהשקעה כוללת של 750,000 שקלים, באמצעות משרד הפרסום Fox & friends.
קמפיין הטלוויזיה, אשר ילווה במודעות פרסום בחוברות המופצות בקניונים המובילים ברחבי הארץ, מבוסס על ערכי המותג של רשת Body Shop, שהינה רשת חנויות לטיפול ופינוק מן הטבע, משלבת בין הגישה הטבעית-מסורתית לגישה המדעית-מודרנית ועושה שימוש בחומרים טבעיים, ידע רפואי וטכנולוגיות חדשניות. אריזות המוצרים של החברה ניתנות למיחזור, השקיות ידידותיות לסביבה, והיא אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים או משתמשת במרכיבים מן החי.
הקמפיין החדש, שיעלה ב-22.03 ויימשך עד ערב חג הפסח, מציג בת יער שמתכופפת להריח פרח, כאשר בסיום מוצגות תמונות ממגוון מוצרי הרשת ולאחר מכן מוצג מבצע החג האטרקטיבי של הרשת לפסח - 50% הנחה על מוצר השני, בקניית כל מוצר מסדרות המותג, שיימשך עד סוף מרס.
דני בר-און, מנכ"ל רשת Body Shop, מוסר: "במסגרת הקמפיין החדש שאנו מעלים לקראת פסח, החלטנו לשים דגש על מבצע Hard sale שיאפשר לכל לקוחותינו לקנות מוצרים בהנחות אטרקטיביות ביותר לעצמם ולפנק את יקיריהם באריזות שי השוות לכל כיס. במהלך הפסח יוכלו הלקוחות להיחשף למוצרים החדשים שהשיקה הרשת לקראת החג: white musk ג'ל נצנצים מבושם, סדרה רחבה של מוצרים לשיער הכוללת - ארבעה סוגי שמפו, שלושה מעצבים ומסיכות לשיער תחת המותג - Nature, וכן אקססוריז קרי - מפיצי ריח בבקבוקי זכוכית מהודרים ובמגוון של חמישה ריחות: למון גראס, פטצ'ולי-וניל, לבנדר, וניל ופיור.
רשת חנויות BODY-SHOP פונה לקהל לקוחות נשי ומעניקה להן חווית קנייה המשלבת מוצרים באיכות מעולה, ניחוחות קסומים ומשכרים, שירות אדיב ומקצועי, ומחירים שווים לכל נפש כך שהפינוק והטיפוח הופכים זמינים לכולן. הרשת מונה כ-40 חנויות בפריסה ארצית הממוקמות במרכזי קניות ובקניונים באזורים אסטרטגיים.