X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם IMTM
▪  ▪  ▪
[צילום: רמי חכם]

השבוע הוכרזו הביתנים הזוכים שהשתתפו ביריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2010, שהתקיים לאחרונה בגני התערוכה בתל אביב. בקרב הביתנים הישראלים זכה במקום הראשון הביתן של תיירות הגולן, ובקרב הביתנים מחו"ל זכו: טורקיה, רומניה וקוריאה. בנוסף, הביתנים של מנו ספנות ויפן העפילו למקומות גבוהים וקיבלו תעודות הערכה. כל המציגים הזוכים יקבלו בימים הקרובים תעודות הוקרה ממוסגרות מטעם הוועדה הבוחרת.
בחירת הביתנים נעשתה על-ידי מארגני יריד התיירות, ובשקלול בחירת הקהל הרחב שמילא שאלונים בעת ביקורו ביריד. הקריטריונים שעל-פיהם נשפטו המציגים הם: עיצוב הביתן, גודלו, יופיו, וההשקעה של המציג בפעילות שיווקית כלפי מבקרי היריד.
השנה השתתפו ביריד התיירות נציגים מ-35 מדינות ולמעלה מ-200 מציגים ישראלים. לשני ימי היריד הגיעו כ-30,000 מבקרים, ובנוסף מספר שיא של סוכני נסיעות מחו"ל, כ-130, שהגיעו במיוחד כדי לסייר בישראל, להכיר, להתרשם, ולסגור עסקות עם סוכני נסיעות ישראלים.
אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של המגזין Israel Travel News ומיזמי IMTM, אומר: "יריד התיירות IMTM 2010 היה השנה הגדול והמושקע ביותר מזה שנים רבות. המציגים הישראלים והנציגים מחו"ל מביעים אמון גדול בתייר הישראלי ובכוחו הכלכלי, ולכן השקיעו ביריד מאמצים שיווקים רבים, בהם: עיצוב ביתנים ראוותניים, טעימות של מאכלים מקומיים, הופעות של להקות ייצוגיות, חלוקת פליירים, מתנות ועוד. אני משוכנע שהשנה, כשאנו לקראת סיום המשבר הכלכלי, תחול עלייה ניכרת בקרב הישראלים שייצאו לנפוש בארץ ובחו"ל, ואני בטוח שמי שביקר ביריד התיירות, נחשף למקומות שלא חשב עליהם וקיבל מידע עשיר ומגוון שיעזור לו לבחור את היעדים שייסע אליהם בשנה הקרובה".
IMTM הינו האירוע השנתי המרכזי של ענף התיירות בישראל ומטרתו לעודד את התיירות הנכנסת, היוצאת ותיירות הפנים בישראל, ולהדק את שיתוף הפעולה עם מדינות רבות ברחבי העולם. זו השנה ה-16 שבה התקיים היריד ברציפות.
לצד המדינות הזרות השתתפו ביריד גם נציגים ישראלים - עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה מלונות, חברות להשכרת רכב, וספקי שירותים בתחום התיירות.
היריד מאורגן על-ידי חברת ארטרא בע"מ ו-Israel Travel News ונערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל והעמותה לתיירות תל אביב-יפו.

תאריך:  23/03/2010   |   עודכן:  23/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי פלג
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
מיכל קונפורטי
- הודעה מטעם GSTAT
אביבית הדר
- הודעה מטעם המי"ל
רעיה בלחסן
- הודעה מטעם בנק הפועלים והסוכנות היהודית
אילן לוסקי
- הודעה מטעם תנו לחיות לחיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il