מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, יכלול שני סרטונים באורכים שונים, בכיכובה של פרזנטורית החברה זו העונה השנייה, השחקנית והדוגמנית מלי לוי.
קמפיין הטלוויזיה של FEMINA, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, תחת הסלוגן "FOR EVERY OCCASION", צולם בקונספט של תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי מוקפד, במסגרתה כולם לבושים בהידור, כאשר במרכז התהלוכה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה, בכיכובה של מלי לוי. ההשקעה הכוללת בקמפיין הטלוויזיה עומד על 2,000,000 שקלים.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל פמינה: "FEMINA החוגגת השנה 50 שנים להיווסדה, מציגה קולקציית הלבשה תחתונה רחבה המכילה כ-50 דגמים שונים, מתוך שאיפה להיות אופנתית ככל האפשר תוך כדי מתן מענה מקיף לצורכי האישה הישראלית. החברה פועלת באסטרטגיה שעיקרה 'VALEU FOR MONEY' ומציעה את מוצריה במחירים המתאימים לכל כיס. לאור הצלחת הקמפיין בעונה הקודמת והתגובות שעורר בקרב הציבור, החלטנו להמשיך עימו גם בעונה הנוכחית".