לרגל האביב ולקראת הקיץ, משיק מותג דאב מבית יוניליוור קמפיין חדש לסדרת הדאודורנטים המרעננת, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים.
הקמפיין החדש, מציג את הדאודורנטים של דאב ובמרכזם את סדרת GO FRESH הכוללת מגוון מוצרים בשלושה פורמטים - ספריי, רול און עומד על הראש וסטיק המוצעים בניחוח מלפפונים ותה ירוק או בניחוח אשכולית ולמון גראס ומעניקים הגנה ממושכת ורעננות לאורך כל היום.
סדרת GO FRESH פונה בעיקר לקהל יעד של נשים צעירות בשנות העשרים של חייהן עם ניחוחות רעננים ומבודלים שהותאמו לצרכיהן.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "לפני כשנה הושקה סדרת GO FRESH - סדרת מוצרים רעננה ומבודלת אשר פותחה במיוחד עבור קהל יעד של נשים צעירות בהתאמה לצרכיהן הספציפיים. סדרה זו זכתה להצלחה. אנו שמחים להמשיך ולבסס את מעמדה של הסדרה ומעמדו של מותג דאב בכלל באמצעות קמפיין חדש הממשיך לפנות את קהל היעד בשפה עדכנית, מיוחדת ורעננה".
תחום הדאודורנטים בישראל מאופיין על-ידי נאמנות לפורמט (ספריי, רול-און, סטיק). בשנה האחרונה התחזקו הפורמטים רול און וספריי ב-10% כל אחד והיום מהווה כל פורמט 35% מכלל קטגוריית הדאודורנטים לנשים. פורמט הסטיק מהווה 18% מהקטגוריה לנשים.
הקמפיין החדש, תחת המסר "תרגישי רעננה לאורך זמן" יעלה בערוצים 10, 2, 24 וימשך כשבועיים.
אודות Dove
המותג DOVE נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס DOVE לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגוריית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום Dove הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, Dove, אקס, וזלין פינוק, בדין, סיף, ועוד.