קבוצת ח.י. יבואנית LG בישראל, תעניק חסות המוערכת בכ-250 אלף שקלים על המסך הראשי ב-AMEN,יריד הגברים הראשון בישראל, שיתקיים בחודש יוני במרכז הירידים שבגני התערוכה. המסך, המשתרע על פני שטח של כ-200 מ"ר, הינו המרכזי והגדול ביותר מבין המסכים הרבים שיפוזרו במתחמי היריד. המסך ימוקם בשטח חוץ ויכלול פינות ישיבה ואזור טריבונה המיועד ללקוחות VIP של חברת ח.י. בלבד אשר ייהנו מישיבה מפנקת מול המסך הראשי הכוללת כיבוד ושתייה חופשית.
המשחקים המרכזיים ישודרו ב-13.06 בשעה 21:30, גרמניה נגד אוסטרליה, 14.06 בשעה 21:30, איטליה נגד פרגוואי, 15.06 בשעה 21:30 ברזיל נגד קוריאה.
בנוסף לחסות, שכרה חברת ח.י. שטח תצוגה של כ-100 מ"ר בביתן מס' 1 בו תציג ותשיק לראשונה את הטכנולוגיות החדישות מבית LG.
היריד שיערך בין התאריכים 15-13 לחודש יוני, הינו האירוע הגדול ביותר שיפתח את עונת הקיץ ומשחקי המונדיאל המציע אטרקציות מאתגרות וחווייתיות בשילוב קניון ענק של עשרות חברות מובילות בתחומים שונים, הפונות לתחומי העניין של הגבר הישראלי. בהם: גאדג'טים, אופנה, טיפוח, ספורט, תחביבים, רכבים ועוד.
יעל רוט, מנהלת השיווק של קבוצת ח.י.: "יריד AMEN הינה הזדמנות רלוונטית ייחודית ומעניינת להצגת החידושים האחרונים בתחום מסכי הטלוויזיה של LG. הקהל שיגיע ליריד יזכה לחוויית צפיה מהנה ומיוחדת".
דדי בציר, יוזם ומפיק היריד, אומר בתגובה "הרעיון לערוך יריד גברים הינו תולדה של צורך הן בקרב חברות ועסקים והן בקרב אוכלוסיית הגברים. הרעיון הוא ליצור אירוע חוויתי גדול ומגוון שירכז בתוכו את כל תחומי העניין הגבריים ויאפשר תערוכה מקיפה ומושקעת של חברות מסחריות הפונות לסגמנט הגברי ומציעות מבצעים אטרקטיביים, השקות של טכנולוגיות חדישות ומתחמי חוויה נושאי פרסים במקום אחד. החיבור עם חברת ח.י יעניק חווית צפייה למבקרי היריד במשחקי המונדיאל, בנוסף יוכלו ליהנות מחשיפת הטכנולוגיות החדשניות של חברת LG. אני שמח שחברת ח.י, כמו-גם חברות מובילות רבות, זיהתה את הפוטנציאל העומד מאחורי היריד ואת הצורך בפנייה אחרת לקהל הגברי".
אודות היריד
AMEN, יריד הגברים הראשון בישראל, יתקיים ב-13-15 ביוני במרכז הירידים שבגני התערוכה, וצפוי להתפרש על שטח של כ-20,000 מ"ר. היריד יפתח את עונת המונדיאל ויהיה פתוח לכניסת מבקרים מעל גיל 18 בלבד, במשך 8 שעות בכל יום, בין השעות 17:00-01:00, ויציגו בו עשרות חברות מובילות מתחומים שונים: גאדג'טים, אופנה וטיפוח, ספורט, רכב, אופניים, קעקועים, ציוד צלילה, ג'ט סקי, הלבשה תחתונה, ספורט אתגרי, סנוקר, צלילה ודייג, הנעלה, תכשיטים, ועוד.
מאחורי המיזם עומדת חברה חדשה, בניהולו של דדי בציר, 37, בעל ניסיון רב בתחום המדיה, חברת עיצוב התערוכות והאירועים "תא עיצוב" וכן קבוצת משקיעים פרטיים.
יריד AMEN יכלול הן מתחמי פנים מקורים בביתן מס' 1 בהן יציגו החברות המסחריות מוצרים ושירותים לקהל הגברי בלבד, והן מתחמי חוץ, שיספקו אווירת מסיבת קיץ, מוזיקה, שפע דוכני מזון ושתייה, משחקי ספורט, הגרלות ופרסי ענק לזוכים.
כמו-כן, במתחם החוץ תמוקם במה מרכזית להופעות ותחרויות אכילה ושתייה, אולפן שקוף, זירת אגרוף, מתחמי תחרויות כדורגל וכדורסל, תחרויות קליעה ופיינטבול, מסלול מרוצים למכוניות המופעלות בשלט רחוק, בר ענק, מסך 200 מ"ר לשידור משחקי המונדיאל ועוד.