רשת הבוטיקים BONITA עולה בסדרת קירות ענק לעונת אביב-קיץ 2010 כחלק מקמפיין קולקציית אביב-קיץ 2010, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית הריקה פרננדה.
הסדרה הכוללת ארבעה קירות ענק, עולה באמצעות חברת ברעם ב-01.04.10 למשך תקופה של 30 יום על גבי מתחם תנובה האטרקטיבי, המשקיף אל נתיבי איילון בתל אביב, בגודל של 900 מ"ר. סדרת הקירות מציגה תמונות מקמפיין אביב-קיץ 2010 ועתידה להיחשף לכ-1,000,000 איש ביום. בהתאם למותג, הקמפיין צולם בהשראת לוק הבוקרים על נוף מדברי, בסגנון החוות בטקסס ארה"ב ועלות הקיר הפרסומי נאמדת בסכום של כ-450,000 שקלים.
פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלת רשת BONITA: "הדוגמנית הבינלאומית הריקה פרננדה מייצגת את נערת בוניטה האולטימטיבית - סקסית, נועזת ועם זאת נשית ורכה. דמיונה הרב של הריקה פרננדה לאנג'לינה ג'ולי, הנתפסת כאישה הנחשקת בעולם, בהחלט משרת את הקונספט החושני של הקמפיין. אנו מאמינים כי שילוב קונספט הקמפיין, עם קולקציית אביב-קיץ המוצלחת, יחשפו את הלקוחה לטרנדים ולאופנה הבינלאומית שנמצאת במרחק נגיעה מחו"ל ויחשפו אותנו לקהלים חדשים בשוק האופנה המקומי. בחרנו להציב סדרת קירות ענק במיקום מרכזי ואטרקטיבי, המציגים את הקמפיין החדש שלנו, בלב ליבה של תל אביב, בירת האופנה האורבנית המקומית שלנו, כדי להראות בצורה הבולטת ביותר את שילובה של נערת בוניטה בנוף האורבני".
על רשת הבוטיקים BONITA
רשת הבוטיקים BONITA מונה כיום כ-28 סניפים הפזורים בקניונים ומרכזי הקניות המובילים ברחבי הארץ ומציעה אופנה המיועדת לנשים, המתאפיינת בסדרות קטנות ומתחלפות, גזרות איכותיות ופריטים מאובזרים ובנוסף ליין לנערות תחת השם "צ'יקיטה בוניטה". הרשת נמנית על חמש חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. רשת BONITA הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק קמעונאות האופנה החליטה החברה ב-1998 על שינוי אסטרטגיה והפכה מרשת סיטונאית לרשת קמעונאית, והקימה את רשת החנויות BONITA. הרשת כולה בבעלות פרטית, כאשר תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים. הקולקציות הן "כחול-לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.