X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בוניטה
▪  ▪  ▪
[צילום: ברעם]

רשת הבוטיקים BONITA עולה בסדרת קירות ענק לעונת אביב-קיץ 2010 כחלק מקמפיין קולקציית אביב-קיץ 2010, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית הריקה פרננדה.
הסדרה הכוללת ארבעה קירות ענק, עולה באמצעות חברת ברעם ב-01.04.10 למשך תקופה של 30 יום על גבי מתחם תנובה האטרקטיבי, המשקיף אל נתיבי איילון בתל אביב, בגודל של 900 מ"ר. סדרת הקירות מציגה תמונות מקמפיין אביב-קיץ 2010 ועתידה להיחשף לכ-1,000,000 איש ביום. בהתאם למותג, הקמפיין צולם בהשראת לוק הבוקרים על נוף מדברי, בסגנון החוות בטקסס ארה"ב ועלות הקיר הפרסומי נאמדת בסכום של כ-450,000 שקלים.
פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלת רשת BONITA: "הדוגמנית הבינלאומית הריקה פרננדה מייצגת את נערת בוניטה האולטימטיבית - סקסית, נועזת ועם זאת נשית ורכה. דמיונה הרב של הריקה פרננדה לאנג'לינה ג'ולי, הנתפסת כאישה הנחשקת בעולם, בהחלט משרת את הקונספט החושני של הקמפיין. אנו מאמינים כי שילוב קונספט הקמפיין, עם קולקציית אביב-קיץ המוצלחת, יחשפו את הלקוחה לטרנדים ולאופנה הבינלאומית שנמצאת במרחק נגיעה מחו"ל ויחשפו אותנו לקהלים חדשים בשוק האופנה המקומי. בחרנו להציב סדרת קירות ענק במיקום מרכזי ואטרקטיבי, המציגים את הקמפיין החדש שלנו, בלב ליבה של תל אביב, בירת האופנה האורבנית המקומית שלנו, כדי להראות בצורה הבולטת ביותר את שילובה של נערת בוניטה בנוף האורבני".
על רשת הבוטיקים BONITA
רשת הבוטיקים BONITA מונה כיום כ-28 סניפים הפזורים בקניונים ומרכזי הקניות המובילים ברחבי הארץ ומציעה אופנה המיועדת לנשים, המתאפיינת בסדרות קטנות ומתחלפות, גזרות איכותיות ופריטים מאובזרים ובנוסף ליין לנערות תחת השם "צ'יקיטה בוניטה". הרשת נמנית על חמש חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. רשת BONITA הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק קמעונאות האופנה החליטה החברה ב-1998 על שינוי אסטרטגיה והפכה מרשת סיטונאית לרשת קמעונאית, והקימה את רשת החנויות BONITA. הרשת כולה בבעלות פרטית, כאשר תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים. הקולקציות הן "כחול-לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.

תאריך:  11/04/2010   |   עודכן:  11/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il