בזק בינלאומיBusiness יוצאת היום (א'), בקמפיין להגברת המודעות לשירותי אבטחת מידע בקרב הלקוחות העסקיים. הקמפיין יועלה בעיתונות היומית, בשלטי חוצות, ובאתרי האינטרנט המובילים במשך כשבועיים, וילווה גם בדיוור אישי.
הקמפיין, בעלות של כ-900 אלף שקל, הוא הוכן על-ידי משרד הפרסום פוגל לוין. הקמפיין ילווה במבצע מכירת מוצרי אבטחת מידע והוא מעביר מסר ברור וחזק: "360 מעלות של אבטחת מידע לעסק שלך".
לדברי בינה רזינובסקי, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת הלקוחות העסקיים בבזק בינלאומי, תחום אבטחת המידע הוא התחום הצומח ביותר לעסקים בשנה האחרונה. לדבריה, שמה החברה דגש רב על צד האבטחה בתוך סל פתרונות שהיא מעניקה ללקוח העסקי. "עסקים רבים מגבירים ומגדילים בצורה מתמדת את נפח פעילות הרשת שלהם, דבר המצריך מציאת פתרונות יעילים לניהול הרשת מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע בארגון", אומרת רזינובסקי.
חטיבת הלקוחות העסקיים של בזק בינלאומי, הוקמה בשנת 2001, כחלק מההיערכות מוטת הלקוח של החברה. במהלך השנתיים האחרונות הגדילה החטיבה באופן משמעותי את אחיזתה של בזק בינלאומי באספקת שירותי תקשורת כוללים למגזר העסקי, תוך שהיא מספקת ללקוח סל שירותי תקשורת הכולל פתרונות תקשורת בינלאומית, תקשורת נתונים, אינטרנט מהיר, שירותי גיבוי ואירוח שרתים ושירותי אבטחת מידע.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב : צבי לוין, ארט: אילן לוין, קופי : בועז להב, סופרוויזר : דרור טנקוס, תקציבאי: רן לוי, אסטרטגיה: קרן סטיבנסון.