X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

מזה תקופה של מספר חודשים אנו נערכים, מתכוננים, יש לנו "מסביר לאומי" עם הפנים לתקשורת, יש לנו את פיקוד העורף ויש לנו גם את דוברת-צה"ל. אנו מקבלים מסרים מרגיעים מחד, מעדכנים אותנו אודות סבירות נמוכה, על מערך הגנה חזק מתמיד ועל הערכות מלאה. אולם מאידך מנחים אותנו לקנות חומרי איטום, וגם לאטום ולהכין מרחבים ממוגנים, מקלטים או חדרים אטומים והכול על-פי החוברת אשר חולקה לציבור ובה הנחיות פיקוד העורף.
ברקע הדברים יש לנו ממשלה חדשה, שר אוצר חדש ותוכנית כלכלית חדשה, מצב בטחוני מקומי לא משהו, ותהליך מדיני שממתין לאיזו שהיא מפה אשר תנווט תנחה תוביל לתחילה של תהליך מיועד כלשהו, עם או בלי שושבינים אמריקאים, בריטים או כחלק מתוכנית כלל עולמית.
בין כך ובין כך, עולם כמנהגו נוהג ואף אצלנו העסקים כרגיל, אלו המנסים לצבור רווח על חשבון הציבור אשר נערך למסע הקניות לצורכי החדר האטום, אלו המתריסים כנגד כל שלטון חוק ומחזקים ידי רוצחים וחוגגים הילולה לגולדשטיין בחברון, ואגב כך גם מוצאים להורג ראש ממשלה בישראל, אמנם זה מתבצע "בכאילו כזה" בהצגה ולא על אמת, אולם הרי קדמונים כבר עמדו על כך כי אין "עשן ללא אש", ומה עם עצם הכוונה?
היום שאחרי המלחמה הוא היום שבו אנו נחזור לשגרת היום יום ונצטרך לתת את הדעת עליהם, המצב הכלכלי, המצב המדיני, והמצב הפנימי כן זה בינינו ולבין עצמנו אנו - זה החברתי, הפוליטי, אמונות דעות אידיאולוגיה ועוד.
ביום שאחרי המלחמה נצטרך להתחיל ולעשות את חשבון הנפש האישי, הלאומי, החברתי, שכן אז אנו עתידים לחכות למלחמה הבאה, כן זו הפנימית בינינו אנו, בפנים כאן.
ביום שאחרי המלחמה נצטרך להתחיל ולגבש, לחבר, ולמצוא פתרונים למצוקות מטרידות, ולפתות ולאוורר את כל החדרים האטומים. לא עוד עמימות וחוסר בהירות, לא עוד תפל כי אם עיקר, כאשר ברור כי לא הכול יהיו שבעי רצון, אולם חובה עלינו להתחיל את הצעד הראשון, כאשר יש לזכור כי זה יהווה את תחילתה של צעדה ארוכה עד למאוד.

תאריך:  18/03/2003   |   עודכן:  18/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נגה קינן
מכתב אישי
עו"ד אברהם פכטר
ארה"ב, רוסיה וישראל בין אלה שלא אשררו את האמנה, דבר המצביע על הבעייתיות של האמנה מול העוצמה של המעצמות. שיפוט מדינתי - נותן חסינות בינלאומית. הפצצה בעזה - טעות סבירה בנסיבות. בית הדין החל לפעול מה-1.3.03
עמוס באר
מלחמת עירק נועצת מקלות חדים בגלגלי ענף הרכב; ראיון עם מנכ"ל יונדאי ישראל, דני שביט
חנה בית הלחמי
לפני כשבועיים הביא הבן הקטן שלי מכתב מבית ספר, שמבקש מהילדים להכין חבילות לחיילים האמריקנים שהגיעו לארץ. להזכירכן/ם - אלו שיש להם מגורים, מטבחים וסידורי שהייה משלהם ולא מהגרועים דווקא. אלו שכנראה אינם עומדים בתור לארוחה בבית התמחוי באזור מגורי
אתי סיריוס
מורות (וגם מורים) אנחנו לא סחבה ולא סמרטוט; לא נסכים להיות אסקופה נדרסת; האלימות נגד מורים צריכה לשמש לנו כתמרור אדום; יש למגר אותה בכל מחיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il