X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SAP
▪  ▪  ▪

חברת התוכנה SAP הכריזה על הרחבת מערכת SAP Campus לניהול מוסדות להשכלה גבוהה מתוצרתה והתאמתה למוסדות אמריקניים. המערכת היא חלק מהפתרון הכולל של SAP למוסדות השכלה גבוהה - SAP Industry Solution for Higher Education & Research אשר הנה מערכת כוללת של פתרונות שנתפרו במיוחד לצרכים של אוניברסיטאות וקולג'ים.
SAP הודיעה, כי אוניברסיטת מיסיסיפי בארה"ב והמכללה האקדמית של תל-אביב יפו בישראל בחרו בפתרון שלה לצורך ניהול הקמפוס ותמיכה בתהליך האקדמי שלהן ובכלל זה תהליך ההתחשבנות עם הסטודנטים, תכנון מערכת השעות, הרישום והזכאות וכל השירותים האקדמיים הניתנים לסטודנט.
מערכות SAP למוסדות אקדמיים הוטמעו גם באוניברסיטה של מונטוידיאו באורוגוואי ובאוניברסיטת בזל בשוויץ. הפתרון הכולל לניהול קמפוס משלב בין התהליכים האוניברסיטאיים לתהליכים העסקיים ומאפשר קבלת שירותים ואינפורמציה בשרות עצמי, לסטודנטים, בוגרים ועובדי האוניברסיטה בכל הדרגים.
פתרון מנהל התלמידים של SAP ,SAP Campus Management, הינו פתרון התומך בניהול כלל מחזור החיים של סטודנט בקמפוס.
עם הטמעת פתרון מנהל התלמידים של SAP, מוסדות חינוך כגון אוניברסיטאות ומכללות, ממקדים את כל פעילותם העסקית סביב לקוחותיהם - התלמידים. לדוגמא, התלמידים לא צריכים עוד להגיע כבעבר למשרדי מוסד החינוך ולעמוד בתורים לצורכי רשום ורשום לקורסים. כמו כן, התלמידים יכולים להפיק באופן עצמאי מסמכים הקשורים למצב לימודיהם ולהתחשבנות הכספית שלהם מול המוסד החינוכי.
בעזרת SAP Campus Management מצליחים מוסדות חינוך לחסוך בעלויות (לדוגמא, אין עוד צורך לתחזק מספר מערכות מידע שאינן נותנות מענה מושלם לניהול המוסד החינוכי); לקצר זמני בצוע של תהליכים (עקב הפחתת כמות התהליכים המבוצעים ידנית ויכולת העבודה בעזרת (Work Flow, ולהעלות את הנצילות והיעילות של משאביהם (למשל על-ידי בצוע מהלכי החלטה ממוחשבים באשר לקבלת מועמדים ועל-ידי תזמון ממוחשב של מרצים וכיתות לקורסים).
בנוסף, הפתרון מאפשר למוסדות החינוך לקבל החלטות טובות יותר על סמך נתונים אמינים ומקיפים בזמן תגובה קצר, ולפיכך לענות מהר על הצרכים המשתנים של הסביבה העסקית בה הם פועלים.
פתרון ה-SAP Campus Management תומך בפעילויות המרכזיות הבאות:
- העברת מידע לסטודנט המתעניין בלימוד במוסד - סטודנט יכול לקבל מידע על תכניות הלמוד השונות באמצעות אתר אינטרנט שמחובר לפתרון.
- הקמת תכניות הלימוד - המוסד החינוכי מגדיר לוח שנה אקדמי, מגדיר תכניות לימוד וקורסים שמוצעים במסגרתן (כולל קורסים שמועברים באינטרנט), וכן מגדיר את דרישות הסף להצטרפות לקורסים.
- רישום וקבלה למוסד החינוך - הפתרון מאפשר לסטודנט להירשם למוסד באמצעות האינטרנט, ואילו המוסד האקדמי יכול לבצע באמצעות המערכת ריצות החלטה לצורך סינון מועמדים.
- הלמוד האקדמי עצמו - הפתרון מאפשר רשום לקורסים באמצעות האינטרנט (כולל התחשבות באילוצים, כגון דרישות סף ותשלום שכר לימוד. כמו כן, תומך הפתרון בניהול התקדמות התלמיד בתכנית שבחר (מבחינת הקרדיזציה) , במעבר בין תכניות למוד, בתיעוד המידע על הישגי התלמיד וזמינות מידע זה לתלמיד עצמו באמצעות האינטרנט.
- ניהול שכר הלימוד - הפתרון מאפשר הפקת בקשות לתשלום בגין שכר למוד, קליטת תשלומים בכל אמצעי התשלום המקובלים (מזומן, המחאות, כרטיסי אשראי ושוברים), הפקת מידע באשר לתשלומים שבצע תלמיד, חסימת תלמידים בעלי חובות מהמשך למודים.
- קשר עם סטודנטים שהם בוגרי המוסד - על מנת להציע להם השתתפות בפעילויות שונות של המוסד ואף להציע להם לימודי המשך רלוונטיים לתחומים המעניינים אותם.
חבילת הפתרון לתחום האקדמי כוללת גם פתרון לניהול תרומות ומחקרים, ומקיפה את כל התהליכים משלב הקשר הראשוני עם תורמים פוטנציאליים ועד להתחשבנות הסופית בתום המחקר.
בישראל עקב העלייה לאוויר של המערכת במכללה יש יותר ויותר עניין במערכת וחלק מהמכללות והאוניברסיטאות מתעניינים בה.
חברת SAP היא יצרנית התוכנה העצמאית השלישית בגודלה בעולם. לחברה פתרונות פונקציונליים ל- 22 ענפים, 30,000 התקנות ב- 120 מדינות ו- 10 מיליון משתמשים ברחבי העולם. ל- SAP אלף שותפים עסקיים. מוצרי החברה כוללים 46 גרסאות המותאמות ספציפית למדינות שונות, ב- 28 שפות. לחברה 23,700 עובדים ב- 50 מדינות בעולם.
SAP נסחרת בבורסה בניו יורק ובבורסה בפרנקפורט.
נס טכנולוגיות, החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT) בישראל, מעסיקה כיום כ 2500 עובדים המתמחים בתחומי הפיתוח, הייעוץ והאינטגרציה של פתרונות התוכנה. היקף המכירות השנתי של החברה הוא כ-200 מליון דולר.

תאריך:  12/05/2003   |   עודכן:  12/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il