X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם YCD מולטימדיה
▪  ▪  ▪
הדמיית המערכת החדשה [צילום: YCD]

YCD מולטימדיה, ספקית גלובלית של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים, הכריזה על פתרון המאפשר לפשט, ליצור באופן אוטומטי ולנהל, מסעות פרסום ושיווק המתבצעים בתוך סניפי רשתות קמעונאיות. ההכרזה התבצעה במסגרת תערוכת השילוט הדיגיטלי הגדולה באירופה - Screen Media Europe - שנפתחה הבוקר בלונדון.
בעלי רשתות של מסעדות מזון מהיר, או כל קמעונאי נותן שירות אחר, יכולים באמצעות ה-YCD|RAMP™ 2.0, ליצור ולנהל קמפיינים דיגיטליים (המיועדים למסכים שונים הפזורים בבתי העסק), כשהייחוד במערכת החדשה: היכולת לנהל את הקמפיין בכל האתרים מנקודה מרכזית אחת, כמו-גם היכולת לתת לכל מנהל בסניפים את הגמישות וחופש הפעולה לבצע את הפרסום באופן עצמאי. כך, המנהל העושה שימוש במערכת, מקבל את תבניות העיצוב הבסיסי ואת החומרים הוויזואליים (לאחר שאושרו בהנהלה הראשית), וכל שנותר לו לעשות הוא להתאים ולבנות לעצמו את הקמפיין הייחודי לסניף שלו. התוצאה: חיסכון בזמן, בכסף וביצוע מהיר המגיב לתנאי השוק.
המערכת, ה'רצה' על חלונות 7 של מיקרוסופט, תוך שימוש במעבדים החדשים של אינטל, באה לענות על צרכי שוק התצוגה הדיגיטלית, והיא תומכת בכל הפורמטים של מסכי וידאו דיגיטליים בגדלים שונים, כולל גם קירות וידאו.
לדברי דני זאבי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של YCD, הפתרון החדש נולד בעקבות הדרישה בשוק הקמעונאי. "היכולת לנהל מרחוק - ובפשטות - קמפיינים פרסומיים בסניפים הפזורים על שטח גיאוגרפי רחב, תוך אפשרות לכל מנהל חנות להתאים את הפרסום לזמינות מצרכים בשטח והצמדות למדיניות תמחור מקומית, היא קריטית להצלחת יישום של שילוט דיגיטלי מוצלח בבתי עסק", אומר זאבי.
חידוש נוסף במערכת מותאם לבעלי עסקים קטנים. ה-YCD|RAMP Express מאפשר ניהול מלא של מבצעי פרסום על גבי שלטים דיגיטליים, בלא צורך ברכיבי חומרה נוספים ואו חיבור לרשת האינטרנט.
YCD, מפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים לסביבה הקמעונאית והיא משרתת כיום למעלה מ-1200 לקוחות בעולם, ביניהם מותגים ידועים דוגמת טויוטה, פיצה האט, הילטון, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת ארקפה, רשת ארומה, AM PM, רשת Yellow, אלונית, מנגו, הולמס פלייס ועוד. www.ycdmultimedia.co.il.

תאריך:  06/05/2010   |   עודכן:  06/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il