משרד הפרסום מומה בניהולם של המנכ"ל אבישי ברודי והבעלים ארי כהן, נבחר לטפל בתקציב הפרסום של רשת הנדל"ן הבינלאומי רילטי אקזקיוטיב, לאחר שזכה במכרז בו השתתפו משרדים נוספים, ביניהם אזימוט ואופטימום.
התקציב, בהיקף של כשני מיליון שקלים כולל מיתוג לרשת, הובלת אסטרטגיה חדשה ורכישת מדיה לשנה הקרובה. במשרד רונן הלל יחסי ציבור
www.ronenhillel.co.il אישרו את פרטי הידיעה.
רילטי אקזקיוטיב הוקמה כמותג בישראל בשנת 2004 על-ידי אנשי העסקים, היזמים שמעון אייזנברג וציון בן חיים, והחלה את פעילותה הרשתית בשנת 2006. לרשת למעלה מ-30 סניפים בארץ ולאחרונה השיקה שבעה סניפים חדשים. הנהלת החברה הצהירה כי בכוונתה לגייס בשנה הקרובה כ-250 סוכנים חדשים ולהרחיב את פעילותה בישראל, כך שתגיע ללמעלה מ-100 סניפים במהלך השנים הקרובות.
רילטי אקזקיוטיב הינה רשת נדל"ן בינלאומית שהוקמה בשנת 1965 בארה"ב על-ידי דייל רקטור שהגה רעיון מהפכני, אנשים שנוקטים יוזמה על-מנת להצליח עליהם להיות מתוגמלים היטב עבור המאמץ שהשקיעו ביוזמתם, ובכך נולדה רילטי אקזקיוטיב כחברה המתקדמת ביותר בתחומה בשיטות עבודה מתקדמות ופיתוח טכנולוגיית השיווק החדישה בעולם בתיווך במקרקעין.
רילטי אקזקיוטיב פזורה כיום בכ-24 מדינות ברחבי העולם. ניתן למצוא את סניפיה באוסטרליה, קנדה, סינגפור, אינדונזיה, בריטניה, אירלנד, מקסיקו ודרום אפריקה. בארה"ב נמצאת רילטי אקזקיוטיב בכ-48 מדינות ובעוד ארבעה מחוזות בקנדה.
כיום החברה מונה מעל ל-16,000 סוכנים מדופלמים ומקצועיים אשר מביאים את בשורת השיווק לתיווך במקרקעין ברמת האיכות והשירות הגבוהה ביותר שניתן לקבל כיום.
משרד הפרסום מומה הוקם לפני כחמש שנים ובין לקוחותיו פוג'י ישראל,
סמסונג, רשת החשמל הסיטונאי, וודקה חורטיצה, כל נעל סנטר, vipo הכלב המעופף ועוד.