לראשונה, שיתוף פעולה בין קניוני עזריאלי לחברת מחלבות גד לקראת חג השבועות. חווית החג תתקיים בין התאריכים ה-17 עד ה-18 במאי ב-11 קניוני קבוצת עזריאלי.
המהלך ילווה בקמפיין פרסום ארצי נרחב, בהיקף של 250 אלף שקלים, שיעלה בשבוע הבא ויכלול: קמפיין בעיתונות ארצית, רדיו ואינטרנט ומגוון רחב של פעילויות ומבצעים בקניונים.
הפעילות תתקיים בקניוני הקבוצה ברחבי הארץ, בין ה-17 ועד ה-18 במאי ותכלול מתחמים מעוצבים ברוח המחלבות של פעם. ברחבי הקניונים, יוצבו מתחמים מעוצבים אליהם יוזמן הציבור להצטלם ולקבל מגנט ועליו תמונתו, וכן יקבלו חוברת מתכונים מהודרת של גד מתנה.
ענת חיננזון, מנהלת השיווק של קבוצת קניוני עזריאלי, מסרה כי: "שיתוף הפעולה משתלב בחזון הקבוצה להעניק לצרכן הישראלי עולם מלא חוויות תחת קורת גג אחת. באמצעות שיתוף הפעולה עם מחלבות גד אנו מחזקים את הטרנד הבריא, בכך שמשלבים אותם אסוציאטיבית עם טעמים ובכך והופכים אותם למתחמים עם סגנון, עשירים ואטרקטיביים".
קבוצת קניוני עזריאלי מונה 11 קניונים ברחבי הארץ ונחשבת לקבוצת הקניונים הגדולה ומובילה בישראל וכוללת את הקניונים הבאים: קניון איילון, קניון הנגב, קניון ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי, קניון חולון, קניון הוד השרון, קניון מודיעין, קניון גבעתיים, אאוטלט אור יהודה, אאוטלט הרצליה, וקניון חיפה, שנוסף לקבוצה בימים אלה.
חברת מחלבות גד הוקמה בשנת 1980 בישראל וממשיכה עם שפע מוצרים בלעדיים ובטכנולוגיה מודרנית ומתקדמת, האסטרטגיה השיווקית של מחלבות גד מחברת בין קולינריה לאופנה במטרה להגביר את תדירות השימוש והגברת המודעות למוצרי גבינה איכותיים.