רשת האופנה רנואר פתחה בימים אלו קבוצה ב-FACEBOOK, באמצעות חברת התוכן THE BOX, במסגרת פעילותה ברשתות החברתיות.
במסגרת הפעילות בקבוצה, הרשת תזמין את גולשיה לייצר את הלוק המושלם, באמצעות מערכת ייחודית המאפשרת גרירת פריטי לבוש. הגולש/ת ירכיב את מערכת הלבוש האולטימטיבית לדעתו, ישתף אותה עם חברי הקבוצה ב-FACEBOOK ויצבור עלייה לייקים אשר יזכו את המנצח בלוק אותו יצר. בנוסף, חברי הקבוצה ייהנו ממבצעים, עידכונים והטבות בלעדיות.
בתום שבוע של פעילות, רנואר מדווחת על הצלחה רבה באמצעות הרשת החברתית FACEBOOK. מנתונים שאספה הנהלת הרשת עולה שיותר מ-6000 חברים הצטרפו לקבוצה במסגרת הפעילות עד כה.
מורן סער, מנהלת פרסום של THE BOX: "אנו שמחים על ההיענות הגוברת מצד צרכני חברת רנואר בניהול שיח על אופנה, טרנדים וקולקציית הרשת. הדבר מחזק את המגמה שאנו דבקים בה שמותגים חייבים לייצר דיאלוג עם צרכנים ולשתף אותם בכל מהלך".
אריה שיבר, מנהל השיווק של רנואר, מסר כי: "כחברת אופנה מובילה ועדכנית דואגת רנואר לפעילות באמצעות רשתות חברתיות. אנו עדים היום לגדילה מתמדת של פעילות מותגים ברשת ומאמינים כי השילוב של לקוח שמאמין בפלטפורמה, עם הקמפיין והפעילות הנכונה יוצר אהדה בקרב הגולשים למוצר ולפעילות".