X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סיון פיטוסי דוא"ל דניאלה רייבנבך תקשורת
- הודעה מטעם קבוצת ריטייל ישראל
▪  ▪  ▪
אבי מלכה [צילום: יניב סופר]

קבוצת ריטייל ישראל, המפעילה את רשת האופנה ml, פותחת בימים אלו שלושה סניפים מעורבים נשים/גברים במרכזי קניות: קניון לב המפרץ בחיפה, מתחם ג'יגה בחולון וקניון הדר בשכונת תלפיות בירושלים. עלות ההשקעה בשלושת הסניפים נאמדת בכ-2 מיליון שקלים. שלושת הסניפים החדשים מחזקים את האסטרטגיה העסקית של המותג.
החנויות החדשות, שתשתרענה על שטח ממוצע של כ-150-200 מ"ר, עוצבו בקונספט חדש שאינו דומה לחנויות הרגילות ומבדל את הגברים והנשים. כך, לדוגמה, דלפקי השירות והקופות ימוקמו במרכז החנות, והסניפים יהיו בנויים משני חללים המיועדים לכל מותג, עדכני וחדשני המשלב אלמנטים של נגיעות קלאסיות אופנתיות אלמנטים טבעיים של אבן, עץ ואלומיניום לצד טפטים אופנתיים וטרנדיים שייצרו אווירה נינוחה.
לדברי אבי מלכה, מבעלי ריטייל ישראל: "החברה מממשת את האסטרטגיה העסקית שהצהירה עליה בסוף שנת 2009 והיא לפתוח סניפים ממוזגים של נשים וגברים ובכך להגדיל את סל הקניות הממוצע, הגדלת מכירות ופעולות קופה, ומצד שני מוזילה את עלויות התפעול".
לסיכום דבריו, הדגיש מלכה כי "אנו מאמינים שהחנויות המעורבות יעניקו ערך מוסף לחוויית הקנייה ללקוח, בעיקר באמצעות סינרגיה בין המותגים שכוללת: מבצעים והנחות משותפים, אירועי קידום מכירות ופעילויות חווייתיות בסניפים לנשים ולגברים".
כיום, מונה הרשת 86 סניפים: 48 סניפי נשים, 21 סניפי גברים ו-17 סניפים מעורבים.
קבוצת ריטייל ישראל נמצאת בבעלותו של איש העסקים אבי מלכה. הקבוצה מפעילה למעלה מ-140 חניות ברחבי הארץ של הרשתות ml, ml men, mam'z ו-Jump שנרכשה לאחרונה על-ידי הקבוצה. כמו-כן הקבוצה מחזיקה במותג בגדי ההיריון for2.

תאריך:  25/05/2010   |   עודכן:  25/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
- הודעה מטעם חמת גדר
איילת אברם
- הודעה מטעם נובלס
עדי וילדר
- הודעה מטעם מרקט ארנה
סיגל בוקשטיין
- הודעה מטעם טיימינג קמפיינים תקשורתיים
סיגל לאור
- הודעה מטעם עמותת לחופש נולד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il