X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חרש
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת הקרמיקה הותיקה חרש, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף הכולל מיתוג מחודש של לוגו החברה חרש - HUMAN TOUCH (מגע אנושי) ,מיתוג אולמות התצוגה והתאמת העזרים השיווקיים לצד קמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמא "אין סוף עיצובים, עצה טובה אחת" בהשקעה מדווחת של 2.7 מיליון שח'. על הקמפיין החדש ומהלך המיתוג אחראי משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי והוא יכלול תשדירי טלוויזיה, מודעות במגזינים ובעיתונות הארצית, שלטי חוצות ופרסום באינטרנט .
"החלטנו לצאת במהלך שיווקי זה מתוך רצון ומטרה לחדד את האני מאמין בארגון השם דגש על השירות, התמיכה, חווית הקנייה והיתרון האנושי, שסביב תהליך הקנייה מעבר לעיצוב. קניה בשוק הקרמיקה, לרוב מציינת את שדרוג הקיים, צעד מרגש ומשמעותי בחיי היום יום הכרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת שחשוב שילווה בעצה חכמה, אוזן קשבת וחוויה, שהם נר לרגליה של חרש ומוטו מוביל בארגון", לדברי גד אויזרט,המשנה למנכ"ל בחרש.
לצד הקמפיין, משיקה חרש אולם קונספט חדשני ברחוב הלח"י בבני ברק בהשקעה מדווחת של כ-3.5 מיליון שח'. האולם המתווסף לעשרת האולמות אותם מפעילה חרש ,הוקם תחת קונספט חדש "הבית של חרש", המדמה חלל מגורים לכל דבר, החל משער הכניסה ותיבת הדואר ועד לפרטים הקטנים בחדרים השונים, בסלון, במטבח ובחדר האמבט המעוצבים בקפידה ומציגים את מגוון המוצרים, המותגים והעיצובים החדשניים אותם מציגה החברה.
זאת לצד חידושים טכנולוגיים כדוגמת מקרני הדמיה המציגים את מגוון אפשרויות החיפוי ומסכי תצוגה מתקדמים המציגים את מגוון אפשרויות התאמת המוצרים לכדי חלל מעוצב וייחודי. אולם הקונספט הותאם הן לקהל פרטי והן לקהל המקצועי ומציג קולקציה המעניקה מענה רחב בתחום האריחים, חיפויי השיש, פרקטים, חדרי האמבט, כלים סניטאריים, אביזרי חוץ ואביזרים.
אויזרט מוסיף "מהלך המיתוג המחודש בא לחזק מהלכים שיווקיים שהחלו לאחרונה כשהמטרה היא לייצר רעננות וחדשנות ולהדגיש את ערכי המותג ולהטמיעם בקרב קהלים חדשים", לדבריו "הקמת אולם הקונספט החדש מבטאת את חזון החברה בחתירה מתמדת לעיצוב וחדשנות בחווית הקניה ללקוח".
www.harash.co.il
"חרש" הינה חברה משפחתית ואחת מהחברות המובילות והותיקות בישראל לעיצוב פנים בתחום הבניה ושיפוץ בתי מגורים ומבני ציבור, עם ותק של למעלה מ-60 שנים. החברה מציבה סטנדרטים חדשים המבוססים על מגוון רחב של עיצובים ומותגים בינלאומיים לצד הקפדה על חווית שירות אישית. תחומי הליבה בחרש הם ריצופים, חיפויי שיש ואבן, פרקטים, חדרי אמבטיה, כלים סניטאריים, ריצופי חוץ ואביזרים. לחברה כ-11 סניפים ברחבי הארץ.

תאריך:  31/05/2010   |   עודכן:  31/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il