X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מזרחי טפחות
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

מזרחי-טפחות ממשיך לבדל את עצמו במערכת הבנקאית בישראל. בעוד המגמה הרווחת במערכת הבנקאית היא פיתוח הטכנולוגיה כחלופה לשירות, מציב מזרחי-טפחות את השירות ללקוח בלב העשייה ואת הטכנולוגיה ככלי להנגשת הבנקאי האישי ללקוח. כחלק מאסטרטגיה זו הקמפיין הטלוויזיוני החדש של מזרחי-טפחות מציג את השילוב המושלם בין טכנולוגיה לבנקאי אישי. בואו להכיר מזרחי-טפחות LIVE שמציע סניף עם בנקאי אישי וקבוע הזמין ללקוח מ-07:00 בבוקר ועד 20:00 בערב ובכל ערוצי התקשורת.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן" בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון שקל.
בדצמבר 2008 השיק מזרחי-טפחות את מזרחי-טפחות LIVE שמציע ללקוחות פרטיים דרך חדשנית ואחרת להתנהלות בנקאית. בעידן בו הבנקים בישראל עושים שימוש בטכנולוגיה כדי להרחיק את הלקוחות מהבנקאי האישי, מזרחי-טפחות עולה בקמפיין המציג את הטכנולוגיה ככלי הנועד לקרב ביניהם ולהפוך את הבנקאי האישי לנגיש יותר עבור לקוחות הבנק.
בקמפיין, שיעלה השבוע, מארחים דביר ואשתו עירית זוג חברים בביתם (אלון ונעה). נעה מוצגת כ"טיפוס טכנולוגי" (מכורה לטכנולוגיה) ומנסה לבצע סידורים מול הבנק באמצעות האינטרנט, כאשר עירית שואלת אם אין לה "יוני" שיעשה את זה בשבילה ומסבירה לה שיוני זה לא עוד אפליקציה אלא הבנקאי האישי שלהם במזרחי-טפחות לייב. הפרסומת מסתיימת בהצגת שירות מזרחי-טפחות לייב: השילוב המושלם בין טכנולוגיה לאדם.
אודות שירות מזרחי-טפחות LIVE
מזרחי-טפחות יצר קונספט צרכני חדש של סניפי בנק - סניפים אשר אין צורך להגיע אליהם (ללא קבלת קהל) ובהם עובדים בנקאים אישיים אשר מטפלים בלקוחות ומעניקים להם שירות באמצעות כל ערוצי התקשורת במשך 13 שעות ביום. הלקוח יכול לתקשר באופן מיידי עם הבנקאי האישי, באמצעות שיחת טלפון ישיר, SMS, דואר אלקטרוני ווידאו צ'ט.
בנוסף, מזרחי-טפחות LIVE מפעיל שירות שליחים עד בית הלקוח (זכאות של שלוש שליחויות חינם בשנה) כדי להעביר פנקסי שיקים וכרטיסי אשראי. בנוסף, לקוחות מזרחי-טפחות LIVE יכולים לקבל שירות גם בכל אחד מסניפי מזרחי-טפחות הפזורים ברחבי הארץ.
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות: "מצאנו שמרבית הלקוחות מעוניינים במגע אישי ובקשר בלתי אמצעי עם בנקאי אישי, שיהווה כתובת קבועה לכל פניותיהם, וזאת מבלי שייאלצו להגיע פיזית לסניף הבנק. על צורך זה בדיוק באים לענות סניפי ה-LIVE של מזרחי-טפחות. החדשנות באה לידי ביטוי גם בקמפיין הייחודי שממחיש את הדרך בה הבנק מתאים את עצמו לצרכי הלקוחות".
לפרטים נוספים ודרכי הצטרפות לשירות:
    1. שיחה טלפונית למוקד המכירות במספר
  • 8860 בימים א - ה' - 7:00 ועד 24:00
ימי ו' וערבי חג 7:00 ועד 14:00 ומוצ"ש ומוצאי חג - כשעה וחצי לאחר צאת השבת/חג. בשעות בהן אין פעילות במוקד ניתן להשאיר הודעה במענה קולי
2. מילוי פרטים באתר האינטרנט
3. פתיחת חשבון באמצעות אתר האינטרנט של הבנק

תאריך:  31/05/2010   |   עודכן:  31/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il