חברת SunWay המתמחה בבגדי ים, כובעים וחולצות מבדים חוסמי קרינה, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה ובאינטרנט שיעלה במהלך השבוע הקרוב וימשך כ-10 ימים. הקמפיין יעלה שנית בתחילת החופש הגדול כאשר הילדים יצאו לחופשת הלימודים. לקראיטיב אחראי רוני הרץ. ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-300,000 שקלים.
הקמפיין, שיעלה בערוצים 2, 10 ובאתרי אינטרנט מובלים, יכלול סרטון קצר השאול את הצופות: "עד כמה את מוכנה להגן על ילדך?", כאשר בסופו של הסרטון מוצג ילד ומבוגר שנהנים מחולצות ים חוסמות קרינה זהות. הקמפיין מזכיר להורים כי השמש מסוכנת בכל גיל והם מוזמנים להוות "דוגמה אישית" לילדים.
למרבה הצער "נזקי השמש" וסרטן עור הן סכנות ממשיות, רופאי העור ממליצים על ביגוד מבדים חוסמי קרינה כקו ההגנה העיקרי על העור בזמן השהות בשמש. המחקרים מוכיחים כי לא מספיק למרוח קרם הגנה. הקרמים אומנם חוסמים את קרני השמש המשזפות אך לא את קרני UVA אשר חודרות עמוק לעור ומעוררות גידולים סרטניים.
ענת יהב, מנכ"ל חברת SunWay: "סאנוואי מאפשרת שהות בטוחה יותר בשמש, כדרך חיים להגנה על העור ומניעת סרטן העור. מטרת הקמפיין: הגברת המודעות לשימוש בבגדים חוסמי קרינה כקו הגנה עיקרי על העור, בכל גיל ולא רק לתינוקות. מריחת קרם לפני שהות בשמש אינה מספיקה - ישראל נמצאת במקום השני בעולם בשיעור החולים בסרטן עור. SunWay מאפשרת לשמור על בריאות העור וליהנות ממראה אופנתי ומעודכן".
רשימת החנויות בהן ניתן לרכוש ממוצרי SunWay באתר:
www.sunwayltd.com.