X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פטריס אברה רוצה לגעת בגביע העולם, אורוגוואי תנסה להפריע בקייפ טאון
▪  ▪  ▪
אברה וחברים (gettyimages). צפו בצרפתים מתאמנים

"אני חושב שריימונד דומנק הוא המנהיג הכי גרוע שהיה לצרפת מאז לואי ה-16". על הציטוט הזה חתום כדורגלן העבר אריק קאנטונה והוא משקף עמדה של מדינה שלמה כלפי האיש שכונה "הליצן" על ידי עיתוני פריז. המאמן הצרפתי יפתח את המונדיאל השני שלו, כאשר בקודם הוא נהנה מיכולת פנטסטית של זינאדין זידאן ואף הגיע עד לגמר מול איטליה. ב-21:30 תפגוש אלופת העולם מ-1998 עוד נבחרת שזכתה בגביע הקדוש. אורוגוואי של דייגו פורלאן לא מתכוונת להוות תפאורה לטריקולור באיצטדיון גרין פוינט, קייפטאון.

 מי שמצפה למשחק הוא קשרה של ליון, ז'רמי טולאלאן שאמר: "נגד אורוגוואי נבין לאן מועדות פנינו בדרום אפריקה. פרט לעובדה שזה משחק חשוב, הוא ישקף את היכולת שלנו מול קבוצה חזקה. אני לא יודע מה יהיה. שתי הנבחרות יכולות לנצח".

מי שנשמע קצת יותר נחרץ מהקשר הוא פטריס אברה: "אם לא נגיע עד לגמר כל הדיבורים על רוח הלחימה והכישרון שלנו יהיו בגדר שטויות וזה יהפוך את כל הנסיעה לכאן למיותרת. אנחנו חבורה מגובשת ואני רוצה ללכת עד הסוף, בשבילנו".

ואם בצרפתים עסקינן, מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדס, מודאג מאוד מחבורה של דומנק. "הבעיות בנבחרת הן עוד מ-2008. מאז הם משנים את הסגל בצורה נרחבת ולא היה שיפור. הם העפילו למונדיאל למרות שלא שיחקו טוב, את מה שהיה במשחק מול אירלנד כולם זוכרים".

"השחקנים עוד מחפשים את עצמם, חסר להם ביטחון עצמי", ניתח פרננדס. "מאמן הנבחרת שנוא מאוד בצרפת, אז אין לי מושג מה יהיה מול אורוגוואי במשחק הראשון. יהיה מאוד קשה".

אז על מי פרננדס מהמר? "לדעתי, ארגנטינה תזכה בגביע עם ניצחון בגמר על ספרד. מבחינת כשרון, טקטיקה וסגנון משחק יש לשתי הנבחרות האלה שחקנים שיכולים לקחת אותן רחוק. ההפתעה יכולה להיות אנגליה, ואחר כך באות ברזיל, הולנד, צרפת וגרמניה. במקרה של איטליה, אף אחד לא חושב שהם יגיעו רחוק, אבל הם תמיד יודעים איך לנצח. והכי חשוב זה לנצח".

ומה קורה בצד השני? באורוגוואי לא ממש רועדים מפחד מזהות היריבה. "מה יהיה במשחק מול צרפת? עם כל הכבוד להם, ויש שם נבחרת גדולה, בהחלט ננסה לנצח", קבע המאמן אוסקר טבארס לקראת משחק הפתיחה של הסלסטה בגביע העולם.

"עדיף שלא יראו בנו פייבוריטים", הוסיף טבארס. "הרעיון הוא ליהנות מהמונדיאל הזה ולשם כך נצטרך לשחק טוב. אם נצליח לעשות זאת, נגיע מוכנים היטב להמשך הטורניר".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/172124.jpg

תאריך:  10/06/2010   |   עודכן:  10/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
איש עסקים ישלם 26,000 שקל למ"ר בעד שתי דירות בפרויקט בגבעתיים
עופר וולפסון
יו"ר ועדת הכלכלה אמר כי הוא מנסה להילחם בכוונות מצד פקידי האוצר להכתיב מדיניות, בעיקר בתחומי התחבורה    "הכלכלה בישראל מהיציבות בעולם, אבל סובלת מתופעת 'פקידוסטן'"
תלם יהב
דובר משרד החוץ הרוסי הודיע כי העיצומים על אירן לא עתידים לכלול את עסקת טילי הנ"מ    אירן הודיעה כי לא תפסיק את העשרת האורניום
עופר וולפסון
ביום א' הקרוב חוזרים כ-600 העובדים המשפטיים לעיצומים ולהשבתות, לאחר שהתגלעו מחלוקות עם הנהלת ביהמ"ש בנוגע לסוגיית ההסכם הקיבוצי לעובדים
גלית יצחק-אוגנוב
רופא המשפחה סבר שקשיי הנשימה מהם סובל הפעוט נובעים מאסתמה    בבדיקות בבית חולים התברר כי הפעוט בלע פקק בקוטר של 1 ס"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il