X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פיצה אין
▪  ▪  ▪

חברת (Pizza Inn, Inc. (Nasdaq: PZZI, רשת בינלאומית של מסעדות פיצה עם יותר מ-300 מסעדות ב-12 מדינות, הודיעה על פתיחת המסעדות החדשות ביותר שלה בערב הסעודית.
המסעדות, הנמצאות בריאד ובג'דה, הן הראשונות שנפתחות כחלק מהסכם רישיון ראשי שנחתם לאחרונה עם United Food Company, חברת בת של Abdullah Abunayyan Group. לפי ההסכם, ייפתחו עוד 44 מסעדות ברחבי ערב הסעודית, והמספר הכולל של מסעדות פיצה אין במזרח התיכון יהיה יותר ממאה.
"מהירות הפיתוח שלנו בערב הסעודית היא עדות להצלחת המותג שלנו", אמר צ'רלי מוריסון, מנכ"ל פיצה אין, וציין שהפתיחות התרחשו זמן קצר אחרי החתימה על הסכם הפיתוח. "עם המשך התרחבותנו ברחבי המזרח התיכון, אנו מצפים בשמחה להביא את הפיצות, הפסטות והסלטים הטריים שלנו לערב הסעודית".
כבר יותר מחמישים שנה פיצה אין מספקת ללקוחות מבחר של פיצות מיוחדות ומסורתיות המוכנות בעבודת יד, פסטות, סלטים וקינוחים בפורמט של מזנון לאכילה במקום עם משלוחים וטייק אווי. החברה פיתחה מעטפת חיצונית דקה דמוית קרקר ייחודית שמכינים אותה כל יום מחדש, שהפכה למבוקשת מאוד ולסימן ההיכר של החברה. במשך השנים התפריט התרחב, אבל המחויבות של החברה לחומרים האיכותיים ביותר, לשירות הידידותי ביותר ולמחירים הנוחים לכיס, נשארה ללא שינוי.
"עסקנו בפיתוח אגרסיבי בדרך להרחיב עוד את המותג באזור", אמר חושרו מיסטרי, מנכ"ל United Food Company. "אנו מצפים להשתמש במומנטום הזה כשנתפתח לא רק בתחומי ערב הסעודית, אלא בכל אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה".
United Food Company היא גם בעלת השליטה בזכויות הרישיון הראשי בבחריין, עומאן, קטאר, איחוד האמירויות ואזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.
למידע נוסף על אפשרויות לקבל זיכיון של פיצה אין בקרו באתר www.pizzainn.com או התקשרו עם מדיסון ג'וב, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל תפעול, בטלפון (800) 284-3466.
אודות פיצה אין
Pizza Inn, Inc, שהמטה שלה נמצא בדה קולוני, טקסס, היא רשת פיצה בינלאומית המגישה פיצות מיוחדות ומסורתיות, וגם פסטות, כריכים וקינוחים טריים. פיצה אין, שנוסדה ב-1958, היא
חברה ציבורית (Nasdaq: PZZI) ויש לה בערך 315 מסעדות בזכיינות ושלוש מסעדות בבעלות והפעלה ישירה. למידע נוסף, בקרו באתר www.pizzainn.com.
אודות United Food Company
United Food Company היא חטיבה של A. Abunayyan Group ובעלת הרישיון הראשי של המותגים פיצה אין ו-Freshberry ברחבי אסיה ובאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. United Food Company פועלת בחסות קבוצת A. Abunayyan שהשלימה קרוב לשישים שנה בעסקים, ולצמיחתה יש קשר הדוק עם החזון להפוך את הכלכלה של ערב הסעודית לבלתי-תלויה באחרים יחד עם שביעות רצון מוחלטת של הלקוחות ואחריות חברתית.

תאריך:  10/06/2010   |   עודכן:  10/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il