חברת סקין גארד, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה, מעלה קמפיין למותג סקין גארד באמצעות מחלקת המדיה ממשרד הפרסום לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים 18-35.
הקמפיין יעלה בכ-75 חדרי כושר ובכ-70 סטודיו לנשים בפריסה ארצית, מקום בו צעירים מרבים לבלות בשעות הפנאי שלהם ובכך ממקדת את יכולת החשיפה למוצר בצורה ישירה וטובה יותר.
שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע.
היקף הקמפיין - 120,000 שקלים.