X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבוסני נחת להתרשמות וקיבל מדה רידר המלצה לחתום. מוצרט מתרחק
▪  ▪  ▪
"נראה האם מכבי מתאימה לי". מדוניאנין

האריס מדוניאנין, הקשר הבוסני ששיחק בעונה החולפת בוויאדוליד מהליגה הספרדית הבכירה, נחת היום (שלישי) בישראל. מדוניאנין (25), קשר שמאלי שבשתי העונות שלו בספרד כבש 6 שערים ב-42 משחקים, הגיע להתרשמות במכבי ת"א ואם יחתום יהיה הרכש ה-5 של הצהובים אחרי ברק יצחקי רוברטו קולואטי, אלירן עטר, ויואב זיו, כשגם קלמי סבן צפוי לחתום בקרוב.

למדוניאנין, שנולד להורים מבוסניה ומהולנד, 2 הופעות בנבחרת בוסניה. בעבר, אגב, הוא ייצג את נבחרת הולנד הצעירה. "אני בא לבא כדי לדבר עם המאמן ולראות איך נראה המועדון והאם כדאי לי לשחק פה", אמר מדוניאנין, "אם ניבאלדו יבוא גם הוא זה יעזור לי מאוד, כבר ראיתי בעבר את מכבי ואני יודע באיזו קבוצה מדובר. כרגע כל מה שחשוב זה להגיע ולדבר עם המאמן".

כפי שפורסם, גם חברו של מדוניאנין בוויאדוליד, ניבאלדו הברזילאי, יגיע להתרשמות במכבי. על הטיסה, אגב, היה גם דניאל דה רידר ששוחח ארוכות עם הבוסני, ששיחק עימו בנבחרת הולנד הצעירה, והמליץ לו בחום להגיע לליגה הישראלית. "אני ואתה נשחק אחד נגד השני בדרבי", אמר לו דה רידר, "זה משחק חם והוא לא נופל ממשחקי דרבי אחרים בעולם. התמונות על המצב בישראל מטעות, המצב פה בסדר גמור. תדע גם שאבי נמני הוא אחד הכוכבים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי".

מוצארט העלה את דרישותיו
מכבי תל אביב, כאמור, כבר צירפה עד היום ארבעה שחקנים, כולם ישראלים. כעת, אבי נמני מחפש את הזרים המתאימים שישלימו את הפאזל לקראת עונת 2010/2011 ומנג'ר הצהובים היה רוצה מאוד לראות את מוצארט סאנטוס באטיסטה ג'וניור, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה, הבעיה היא שהבעלים מיץ' גולדהאר לא ממש מתלהב לזרוק סכומים לאוויר.

בתחילה דרש הקשר האחורי הברזילאי 800 אלף דולר לעונה, וכעת העלה השחקן את דרישותיו מה שגרם לבעלים של הצהובים להטיל וטו נכון לעכשיו. העובדה שנמני מאוד רוצה את מוצרט, עשויה בכל זאת לסלול את דרכו לקרית שלום.

איגור טומאסיץ' נחת אף הוא בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה לקראת העונה הבאה. לשחקן יש אופציה לעונה נוספת אחרי שהסכים לקצץ 30 אחוזים משכרו, אולם במכבי תל אביב עדיין לא החליטו מה לעשות. "עדיין לא אמרו לי דבר, אבל אני חוזר לארץ", אמר הבלם.

מי שמוסיף להתרחק ממכבי הוא אבי סטרול. הבלם לא מוכן לרדת מדרישתו ל-300 אלף יורו לעונה, סכום אותו גולדהאר לא מאשר.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/173151.jpg

תאריך:  15/06/2010   |   עודכן:  15/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אומ"ץ פנתה ליועמ"ש לממשלה בדרישה להורות לאוצר לחשוף הנימוקים להעדפת זכיינים על פני ביצוע תקציבי בפרויקטי התשתית המרכזיים של ישראל    "האוצר דבק בהענקת זכיונות לגורמים פרטיים, ולא מהסס לנהל עימם מו"מ על הקלות מפליגות, על-חשבון הקופה הציבורית, ועל-חשבון התארכות בלתי נסבלת בביצוע הפרויקטים"
גלית יצחק-אוגנוב
תגיש תוכנית טלוויזיה העוסקת בנושא של תזונה נכונה    דבורין תגיע לבתיהם של אנשים, תחטט להם במקרר ותהפוך להם את הרגלי התזונה לנכונים ובריאים יותר    [דבורין בתוכנית חדשה / צילום: יח"צ]
עידן יוסף
שר התקשורת אישר היום את העברת אמצעי השליטה של חברת "פרי טלקום" (כ-80%) לידי איש העסקים שמואל שמלצר
יפעת גדות
הסיכון לפתח סרטן במהלך תקופת מעקב ירד ככל שרמות הכולסטרול "הטוב" עלו    לא ברור עדיין מדוע כולסטרול HDL מוריד את הסיכון לסרטן    התעמלות, המנעות מעישון, אכילה נכונה, שמירה על משקל תקין מעלים את הכולסטרול "הטוב"
עופר וולפסון
חברת-הבת של התעשיה האוירית תספק ללקוח זר פודי לוחמה אלקטרונית, המיועדים להגנה על פלטפורמות מוטסות מפני טילי אוויר-אוויר וקרקע-אוויר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il