X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר
▪  ▪  ▪

אורנג' משיקה את 2mix - אפליקציית פייסבוק המאפשרת למשתמשי האתר לגלות מהו השיר המהווה את נקודת המפגש בין הטעם המוזיקלי שלהם לבין זה של משתמשים אחרים באתר. היישום פותח כשיתוף פעולה בין אורנג', סטודנטים מבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה וחברת MeeMix.
איך זה עובד?
בשלב הראשון, המשתמש בוחר, באמצעות ממשק פשוט וידידותי, את האמן אהוב עליו. בשלב השני, הוא בוחר משתמש נוסף ברשת ואת האמן אהוב על החבר. האלגוריתם של 2mix, המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות המשלבות פירוק גלי קול, קיטלוג שירים ואומנים למרכיבים מוזיקליים, חיזוי סטטיסטי וניתוח סמנטי, מגלה בזמן-אמת מהו השיר המהווה את נקודת המפגש המוזיקלית בין שני המשתמשים. המשתמש השני מקבל הודעה לגבי השיר המשותף, יכול לצפות בוידאו קליפ שלו ולרכוש את השיר באתר orange time, וכן מוזמן למצוא שיר משותף עם חברים נוספים.
המוח של 2mix, פרי פיתוח החברה הישראלית MeeMix, מהווה פריצת-דרך משמעותית ביישום טכנולוגיות מתקדמות לחיזוי טעם אישי בזמן-אמת. MeeMix מאמינה שתם עידן חלון הראווה הסטטי של האינטרנט. איפיון מהיר ומדויק של טעמו האישי והייחודי של כל משתמש מתגלה ככלי משמעותי והכרחי לייעול מנגנוני שיווק ומכירות, שימור משתמשים, ושיפור חווית המשתמש. 2mix, שהומצא ואופיין על-ידי סטודנטים בהתמחות תקשורת אינטראקטיבית בבינתחומי הרצליה, הוא דוגמה חיה ליישום חשיבה אסטרטגית זו בעולם העסקים באופן המאפשר למיליוני משתמשים בפייסבוק ליהנות מחוויה אישית, דינמית ומלהיבה.
במסגרת שיתוף הפעולה, מימנה אורנג' את פיתוח האפליקציה עבור הסטודנטים, כמו-גם נתנה ייעוץ מתמשך לאורך השנה וסייעה בתהליך האפיון והפיתוח ובעיקר - נתנה לסטודנטים את ההזדמנות להשיק בפועל אפליקציה מסחרית.
יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה של פרטנר: "כחברה ששמה לעצמה למטרה להוות חלוצה בתחום הניו מדיה, אנחנו גאים להשיק את האפליקציה המהווה את הדור הבא בתחום אפליקציות הפייסבוק מבוססות טעם אישי. זהו צעד ראשון בשורה של מהלכים שלנו בתחום בשנה הקרובה.
פרטנר מציעה פלטפורמות שונות לטיפוח יזמות עסקית וטכנולוגית דוגמת: orange synergy המאפשר למפתחים וחברות להציע ישירות מוצרים לחברה, השיתוף החדשני והמוצלח עם המרכז הבינתחומי ועוד.
גלעד שלנג, מנכ"ל MeeMix: "אנחנו שמחים מאוד לקחת חלק, בשיתוף עם אורנג' ובית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, במיזם חדשני כמו 2mix, המדגים את הפוטנציאל העסקי והשיווקי הגלום בחיזוי טעם אישי. 2mix הוא פרי מחשבתם של חלוצי הדור הבא של היזמים - היום סטודנטים לתקשורת במרכז הבינתחומי, ומחר מובילי התעשיה".
ד"ר אורן צוקרמן, ראש התמחות תקשורת אינטראקטיבית בבינתחומי הרצליה: "בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי מאפשר לסטודנטים ללמוד דרך יצירה ועשייה בחזית הטכנולוגיה וכן נותן להם את הכלים החיוניים להובלה בעולם הניו-מדיה המשפיע על כל אורחות חיינו. הניו-מדיה סטודיו בו נוצר פרויקט 2mix הוא פרויקט שנתי לסטודנטים בשנה ג' בו אנשי מקצוע מובילים מהתעשיה מנחים את הסטודנטים בכל תהליך היצירה וההקמה של פלטפורמה אינטרנטית חדשה - מהרעיון הראשוני דרך הגדרת דרישות ואפיון מוצר עד לליווי הפיתוח הטכנולוגי וקידום המוצר הסופי בכלי מדיה חברתית".
מצ"ב קישור לאפליקציה: www.apps.facebook.com/twomixx.
האפליקציה היא ללא תשלום, פתוחה לכל חברי הרשת החברתית פייסבוק וניתנת לשימוש ללא הגבלה.
הורדת השירים מאתר אורנג' בעלות 5.90 שקלים לסלולר ו-3.90 שקלים למחשב האישי. או חבילת 50 שירים למחשב האישי בעלות של 29.77 שקלים בחודש.
האפליקציה עושה שימוש בכל מאגר השירים האומנים המוצעים בחנות orangetime - החנות המקוונת הגדולה ביותר בישראל הכוללת אלפי אומנים ומאות אלפי שירים. www.orange.co.il/music.

תאריך:  15/06/2010   |   עודכן:  15/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעקב קדמי  סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il