X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המכללה האקדמית לישראל ברמת גן
▪  ▪  ▪

ממשלת ישראל אישרה (יום א', 17.6.10) את הקמתה של מכללה אקדמית חדשה: "המכללה האקדמית לישראל ברמת גן בע"מ, חל"צ". לפני כן קיבלה המכללה, כמתחייב על-פי החוק, את אישור המועצה להשכלה גבוהה לשמש מוסד אקדמי חדש והיתר לקיים לימודים לתואר ראשון ושני ב-6 תוכניות לימוד.
המכללה האקדמית לישראל, בראשות נשיאה פרופ' בן-עמי צוקרמן, תחל את פעילותה כבר בשנת הלימודים הקרובה, תשע"א. המכללה תציע שש תוכניות לימוד. ארבע תוכניות לתואר ראשון: בסיעוד, השלמה לאחיות מוסמכות לתואר אקדמי בסיעוד, תואר ראשון בניהול במערכות בריאות ותואר ראשון בניהול טכנולוגיות מידע. בנוסף, יפתחו שתי תוכניות לימוד לתואר שני - במנהל מערכות בריאות ובייעוץ חינוכי.
המכללה האקדמית לישראל נוסדה כהמשך של המכללה הוותיקה - "המכללה לישראל", ושלוחת אוניברסיטת Heriot-Watt המיוצגת על-ידי מכללת רמת גן. המכללה והשלוחה פעלו במשך כ-16 שנים והציעו מסלולי לימוד ייחודיים לתואר ראשון ושני בתחומי המנהל, מדעי המחשב, הבריאות, הסיעוד והחינוך מטעם אוניברסיטאות מובילות מארה"ב. במהלך פעילותן סיימו בהן את לימודיהם כ-12,000 בוגרים ומוסמכים, שמכהנים היום בתפקידים בכירים ומובילים בתחומי הבריאות, הסיעוד, החינוך והניהול. רמת הלימודים הגבוהה בשילוב מיטב המרצים מהאקדמיה ומתחומי העשייה הרלוונטיים, ימשיכו ללוות את המכללה האקדמית לישראל.
פרופ' בן-עמי צוקרמן, נשיא המכללה האקדמית לישראל: "אני מברך על החלטתה של המועצה להשכלה גבוהה. אנו מאמינים כי השכלה גבוהה הינה מפתח להצלחה אישית ולאומית ותפקידה של המכללה האקדמית לישראל הוא לממש את הפוטנציאל של הסטודנטים הלומדים בה, לדאוג לרווחתם, להישגיהם ולהעניק כלים לדור העתיד של אנשי המקצוע והמנהלים".
מנכ"ל המכללה האקדמית בישראל, יגאל נאמן, אשר כיהן כנשיא "המכללה לישראל" וריכז את ההליך המורכב של הכרת המל"ג בהקמת המכללה האקדמית לישראל, ציין כי "ייסודה של המכללה האקדמית לישראל הינו המשך טבעי ומתבקש להצלחתה של המכללה לישראל ושל שלוחת Heriot-Watt. אנחנו בטוחים כי נמשיך במסורת ארוכת השנים ונאפשר לסטודנטים לממש את שאיפותיהם האקדמיות, המקצועיות והאישיות. המכללה האקדמית לישראל נבדלת בהציעה מסלולי לימוד מאתגרים ומעניינים לסטודנטים, מסלולים שהינם חיוניים למשק הישראלי. אני סמוך ובטוח כי המכללה האקדמית לישראל תצמח, תתפתח ותהווה את חוד החנית בישראל של הלימודים האקדמיים בתחומים אלו".

תאריך:  21/06/2010   |   עודכן:  21/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בן-עמי צוקרמן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il