X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוצ'ה כבש, סו ג'ונג וצ'ו יאנג הפכו. פנדל של יעקובו לא הספיק לנשרים
▪  ▪  ▪
איזה משחק בדרבן. קוריאה הדרומית בשמינית הגמר (gettyimages)

האריות הלכו מזמן, הפילים עם סיכוי קלוש לשרוד ועכשיו הנשרים צנחו לקרקע. האפריקניות פשוט נופלות כמו זבובים במונדיאל 2010 (וסליחה לגאנה שבאמת משחקת אותה). נבחרת ניגריה הודחה הערב (שלישי) מהטורניר אחרי 2:2 דרמטי מול קוריאה הדרומית, שעולה לרבע הגמר ותפגוש את אורוגוואי.

  • רוצים לנהוג על פרארי בצרפת? היכנסו לחידון של אוטו סנטר
  • ויש לנו גם חנות פיצה וירטואלית (הפיצה אמיתית, אגב)
  • מה לא היה בקרב הזה באיצטדיון מוזס מבהידה בדרבן. מהפך קוריאני, החמצה בלתי נשכחת (בלשון המעטה), פנדל ונבחרת אחת שעושה את זה בגדול. אוצ'ה כבש ראשון, סו ג'ונג וצ'ו יאנג הפכו ויעקובו קבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה.

    עם יד על הלב, מגיע לקוריאה הדרומית. ראינו אותה עושה בית ספר ליוונים במחזור הראשון, וגם מתפרקת באופן מובן ומתקבל על הדעת מול ארגנטינה. הערב היא הראתה אופי אסייאתי כשחזרו מבור לא פשוט וגם החזיקה מעמד לקראת הסיום, מול לחץ ניגרי גדול. יש לה משימה לא פשוטה בטופ 16, אבל גם לאורוגוואי לא מחכה טיול.

    הרכבים
    ניגריה: וינסנט אניימה; צ'ידי אודיאה, ג'וזף יובו, דני שיטו, רביו אפולאבי; איילה יוסוף, דיקסון אטוהו, צ'ינדו אובאסי, קאלו אוצ'ה, נוואנקוו קאנו (אובפמי מרטינס/58); אייגביני יעקובו (ויקטור אובינה/70).
    קוריאה הדרומית: סונג ריונג ג'ונג; צ'ה דורי, ג'ונג סו לי, יונג היונג צ'ו, יאנג פיו לי; סונג יונג קי, ג'ונג וו קים, צ'ונג יונג לי, קי הון יום, ג'י סונג פארק; צ'ו יאנג פארק (קים נאם איל/64).

    מהלך המשחק
    כבר בדקה ה-2 הקוריאנים סיכנו את השער. לי צ'ונג יונג החמיץ מקרוב וגם נפצע. 10 דקות אחר כך הגול הגיע, אבל בצד השני. המגן הימני צ'ידי אודיאה במהלך ענק באגף העביר רוחב. אוצ'ה נכנס נהדר, הקדים את ההגנה הקוריאנית ובעט בנגיעה לפינה. 0:1 חשוב לניגריה.

    בדקה ה-23 יעקובו שלח כדור מצד לצד לצ'ינדו אובאסי, שהתקדם כמה מטרים וירה לעבר השער, אבל החמיץ במעט את המסגרת. 11 דקות לפני ההפסקה הנשרים היו קרובים לשני ואוצ'ה לצמד, אבל הבעיטה שלו פגשה את הקורה. בדקה ה-38 ניגריה שילמה את מחיר ההחמצות, כשכדור חופשי של קי סונג יונג מצא את לי סו ג'ונג, שהכניע מקרוב את אניימה וקבע 1:1.

    קוריאה פתחה את המחצית השניה הרבה יותר טוב ובדקה ה-49 הם גם השיגו את המהפך. צ'ו יאנג פארק לקח בעיטה חופשית אלכסונית משערו של אניימה וירה לפינה הרחוקה. השוער הניגרי היה חייב לקחת את הכדור, אבל נתן לו לעבור בדרך לרשת. 1:2 לקוריאנים, שמתקרבים מאוד לשמינית הגמר.

    ניגריה יצאה להשיג את השיוויון ובדקה ה-66 הגיעה החמצת המונדיאל. בעצם החמצת העונה. יודעים מה, תנסו החמצת העשור, ואין פה שום הגזמה. יעקובו חיכה במרכז הרחבה וקיבל רוחב נהדר, אבל למרות שהיה לבד מול רשת חשופה, מטרים ספורים מקו השער, החלוץ בעט ליד הקורה ותפס את הראש בבהלה. אין החמצות כאלה, באחריות.

    4 דקות חלפו ויעקובו קיבל הזדמנות פז לכפר על ההחמצה, כשאובאסי הוכשל ברחבה והשופט שרק לפנדל. אייגביני לקח נשימה עמוקה וגלגל בקלות את הכדור לפינה. 2:2 דרמטי בדרבן. ניגריה קיבלה זריקת מרץ אדירה ובדקה ה-81 רשמה עוד החמצה גדולה. אובפמי המחליף נשאר לבד מול השוער והקפיץ מעליו, אבל החמיץ ברשלנות את המסגרת. הקוריאנים החזיקו חזק עד לשריקה האחרונה ופצחו בחגיגות עלייה. ניגריה נשארת, שוב, עם דמעות ההדחה.

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/174850.jpg

    תאריך:  22/06/2010   |   עודכן:  22/06/2010
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    עופר וולפסון
    הועבר לקריאה ראשונה התיקון לחוק לשכת עו"ד, הקובע כי נציגיה ייבחרו באופן יחסי לגודל המחוז ממנו הם באים    יו"ר הלשכה בתגובה: "לא יכול להיות שהכנסת מתערבת בעניינים עסקניים בגוף סטטוטורי, מבלי להתייעץ עימו קודם לכן"
    מערכת אתר ערוץ הספורט
    אורוגוואי חוגגת עליה עם רשת נקיה. המקסיקני: "נצטרך להשתפר מהר"
    עופר וולפסון
    התנועה דורשת מן המבקר לבדוק את התלונות על עיוותים סטטיסטיים מכוונים בנתוני הפשיעה בתוכנת מנה"ל של המשטרה, שנועדו לשפר את הציון שמקבלים קצינים בהערכתם התקופתית    "בכך מכתימה המשטרה, הכתמת שווא, מאות אלפי אזרחים, על פני שנים, במצטבר, בדרך פסולה ונפסדת"
    מערכת אתר ערוץ הספורט
    למפארד לקראת משחק ההכרעה של אנגליה מול סלובניה. קק: "רוצים מקום 1"
    עופר וולפסון
    קבוצת שוחרי סביבה המבוססת באתר הנופש הורגדה שלחופי הים האדום טוענת כי הדליפה, שנפסקה ביום ה', החלה להתפשט שוב    גורמים בחברת הנפט המצרית האחראית לדליפה: "כ-160 ק"מ של חופים הושפעו"
    רשימות נוספות
    BLU משקאות אנרגיה משיקים מבצע ענק לרגל המונדיאל  /  אורן לוי
    טורס: "רוצים לסיים ראשונים בבית"  /  מערכת אתר ערוץ הספורט
    ציגלר: "צריך לצאת מהאופוריה, אחרת ניענש"  /  מערכת אתר ערוץ הספורט
    קרנבל הונאות מונדיאל  /  אמיר כרמי
    מונדיאל מפתיע  /  ראובן לייב
    הכדור עגול (כלומר, בערך...)  /  יבשם עזגד
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il