X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
1:2 לאוזיס. סרביה קופחה בתוספת הזמן עם פנדל שלא נשרק לזכותה
▪  ▪  ▪
כולם יצאו מאוכזבים. אוסטרליה וסרביה הולכות הביתה (GETTYIMAGES)

המונדיאל העגום של הנבחרות האירופאיות נמשך גם הערב (חמישי) כשסרביה, שהייתה פייבוריטית לעלייה מבית 4 (ביחד עם גרמניה), הפסידה 2:1 לאוסטרליה ונסעה לבית המלון כדי לארוז את המזוודות ועוד מהמקום האחרון בבית. גם האוזיס, למרות הניצחון הנאה, סיימו את דרכם בדרום אפריקה.

רדומיר אנטיץ' לבטח יתלונן בימים הקרובים על השיפוט, ואולי בצדק לאחר שנבחרתו קופחה על ידי השופט האורוגוואי שלא שרק לפנדל ברור לטובתה בדקה ה-90 (אם סרביה הייתה משווה היא הייתה עולה מהמקום השני בשל יחס שערים עדיף על גאנה), אבל למרות הניצחון הנאה על גרמניה הנבחרת מהבלקן מאוד אכזבה בטורניר.

"השופט קיפח אותנו", זעם המאמן הסרבי בסיום, "זה מרתיח שמונדיאל שלם מוכרע בגלל החלטת שיפוט אחת. הגיע לנו הרבה יותר ועכשיו אנחנו הולכים הביתה שלא בצדק. זה היה יום שחור של השופט".

"מגיע הרבה כבוד לבחורים", אמר בסיום כובש השער הראשון, טים קייהיל. "עברנו זמנים קשים ואנחנו יוצאים עם הראש מורם. אחרי ההרחקה במשחק הראשון היה לי חשוב לכבוש, ואני שמח שעשיתי את זה. יש לנו נבחרת שעובדת ביחד ומשחקת עם לב גדול, אני לא דואג לגבי העתיד שלנו".

מאמן אוסטרליה, פים ורביק, נשמע אחרת: "זה מאכזב מאוד להשיג 4 נקודות ולא לעלות. חשבתי שזה יספיק אבל בסוף, בגלל התבוסה לגרמניה, אנחנו בחוץ וזה חבל".

מהלך המשחק
שתי דקות בלבד חלפו ומילוש קראסיץ' חדר לרחבת אוסטרליה וספק הוכשל, השופט האורוגוואי, חורחה לאריונדה סימן לקשר לקום. שלוש דקות מאוחר יותר ושוב קראסיץ' חדר לרחבה והפעם גם הצליח לשחרר בעיטה אבל מארק שווארצר הדף לקרן.

בדקה ה-12 יצאה סרביה למתפרצת כמעט קטלנית. דז'אן סטאנקוביץ' שלח כדור עומק פנטסטי לקראסיץ' שהיה בודד מול שווארצר, הקשר עבר את השוער האוסטרלי אך שלח בעיטה מזווית לא קלה (אבל גם לא קשה) לשמיים. בדקה ה-23 גם החלק ההגנתי של סרביה ניסה להבקיע. זדרבקו קוזמנוביץ' (קשר אחורי) הרים כדור מצוין לרחבה וברניסלאב איבאנוביץ' (מגן ימני) בעט כדור נהדר למסגרת אבל שווארצר שלח יד באינסטינקט אדיר ועצר שער בטוח.

בדקה ה-32 אוסטרליה הזכירה שהיא במשחק. ג'ייסון קולינה הרים מצוין מאגף שמאל וטים קאהיל התרומם מעל כל הגנת סרביה אך נגח החוצה. שתי דקות חלפו וגם ניקולה זיגיץ' נגח ממצב קורץ החוצה. החלוץ הסרבי לא הגיע למשחק בינתיים. בדקה ה-53 הפעולה החיובית הראשונה במחצית השניה. מילאן יובאנוביץ' המצוין מצא בכדור נהדר את זיגיץ' ברחבה, החלוץ עצר על החזה, הקפיץ עם הראש מעל המגן אבל בעט לשמיים. חבל.

בדקה ה-59 התקבל איתות מהסוקר סיטי ביוהאנסבורג, מסוט אוזיל העלה את גרמניה ליתרון. ברגע זה גאנה עדיין מקדימה את סרביה בשל יחס שערים עדיף.  בדקה ה-64 ולדימיר סטויקוביץ' הציל את סרביה מספיגה. מארק ברשיאנו בעט פצצה מ-20 מטר אך השוער הסרבי הדף. קאהיל הגיע ראשון לריבאונד אך הוא היה באופסייד. בדקה ה-69 טים קאהיל מעלה את אוסטרליה ל-0:1. וולקשיר הרים כדור נהדר לרחבה והקשר המצוין התרומם מעל הגנת סרביה ונגח לפינת שערו של סטויקוביץ'.

סרביה יצאה קדימה במטרה להשוות אבל השאירה את השער שלה חשוף וזה עלה לה ביוקר. בדקה ה-73 התנהל ברט הולמן (שנכנס כמה דקות קודם לכן) עם הכדור ושחרר בעיטה מדויקת שלא השאירה סיכוי לסטויקוביץ'. 0:2 לאוסטרליה.

בדקה ה-83 סרביה חזרה למשחק והשאירה לעצמה סיכוי לעלות לשמינית הגמר. טושיץ' בעט מ-20 מטר, שווארצר שוב הדף אך הפעם למרכז הרחבה ואת הריבאונד גלגל מרקו פנטליץ' המחליף לרשת. 1:2 לאוסטרליה. אם סרביה תצליח להשוות היא בשלב הבא.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/175134.jpg

בדקה ה-90 סרביה קופחה על ידי השופט האורוגוואי. כדור קרן הורם לרחבה, וידיץ' נגח והכדור פגע בבירור בידו של קאהיל, אך השופט לא ראה.

סרביה: ולדימיר סטויקוביץ'; ברניסלאב איבנוביץ', נמניה וידיץ', אלכסנדר לוקוביץ', איבן אוברדוביץ'; זדרבקו קוזמנוביץ' (דאנקו לאזוביץ'/77), דז'אן סטאנקוביץ', נינקוביץ', מילוש קראסיץ' (זוראן טוסיץ'/59), מילאן יובאנוביץ'; ניקולה זיגיץ' (מרקו פנטליץ'/67).

אוסטרליה: מארק שווארצר; לוק ווילקשייר (ריצ'ארד גארסיה/82), מייקל בושאן, לוקאס ניל, דייויד קארני; ג'ייסון קולינה, קארל ואלרי (ברט הולמן/65), ברט אמרטון, מארק ברשיאנו (סקוט צ'יפרפילד/65), טים קאהיל, ג'וש קנדי.

תאריך:  23/06/2010   |   עודכן:  23/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קבוצה של פלשתינים, אחד מהם אזרח בלגי, הגישה בכירה נגד 14 בכירים ישראלים בגין ביצוע פשעי מלחמה במהלך מבצע "עופרת יצוקה"    התובע הכללי בבלגיה ימסור חוות דעתו האם להיענות לדרישה לפתוח במשפט עד לחודש אוגוסט
עידן יוסף
בחירתו של יו"ר איגוד ערים לכבאות והצלה בגליל המערבי להתפטר בתור מהלך מחמיר תעוכב כנראה עד להסדרה משפטית של הנושא
עמר בנוביץ
אלופת המדינה תיכלל בין הקבוצות שישחקו במוקדמות המפעל הבכיר
אלעזר לוין
מרדכי גולדשטיין קנה מגרש ב-2.8 מיליון שקל, ויבנה 7 דירות
אלעזר לוין
השחקן גיא אריאלי עומד בראש קבוצה של שחקנים ואמנים, שהתארגנו לבניית בנין במרכז רמת גן    דירות 3 חדרים ב-1.45 מיליון שקל    היזם - חברת "מקימים"
רשימות נוספות
אנגליה בשמינית הגמר אחרי 0:1 על סלובניה  /  מערכת אתר ערוץ הספורט
משחק גמר המונדיאל בתלת-מימד ובאווירת אצטדיון מלאה  /  אורן לוי
ניגריה הודחה עם 2:2 מול קוריאה, שעלתה  /  מערכת אתר ערוץ הספורט
קרנבל הונאות מונדיאל  /  אמיר כרמי
מונדיאל מפתיע  /  ראובן לייב
הכדור עגול (כלומר, בערך...)  /  יבשם עזגד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il