חברת 'אינטרקוסמא מוצרי צריכה' מאחדת את הטיפול במותגיה למשרד פרסום אחד ועל כן מעבירה את הטיפול בתקציב הפרסום של 'וולה' למשרד הפרסום 'נטע ברוקנר'.
סה"כ תקציב הפרסום השנתי מוערך בכ-3 מיליון דולר.
עופר ינאי, מנכ"ל 'אינטרקוסמא מוצרי צריכה' מסר היום (א', 25.5.03), כי: אנו מקווים כי המשך שיתוף הפעולה היצירתי עם משרד הפרסום שאנו עובדים עימו כבר מספר שנים על חלק מהמותגים שלנו יניב ויקדם את המטרות האסטרטגיות והשיווקיות של החברה".
חברת אינטרקוסמא מאחדת את תקציב הפרסום של החברה הן של המותג 'וולה' - על כל סדרותיו והן של המותג "פרוטאין" על כל סדרותיו לטיפולו הבלעדי של משרד הפרסום 'נטע ברוקנר'.
'ברוקנר נטע' כבר מטפל בחלק ממותגי החברה.
לאחר שבמהלך השנים האחרונות טופל התקציב של 'וולה' על-ידי משרד הפרסום 'ראובני פרידן' החליטה חברת אינטרקוסמא לאחד את הקו הקריאטיבי כחלק מאסטרטגיית הפרסום של החברה ולהפוך את כל המותגים מקשה אחת בעלת מסר חזק וברור, ומכאן לבחור משרד פרסום אחד לכל המותגים המובילים.
'וולה' הנו המותג המוביל בישראל בתחום השיער: טיפוח, טיפול וצביעת השיער.
מוצרי 'וולה' מיוצרים, משווקים ומופצים בארץ על-ידי חברת אינטרקוסמא.