X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת קניוני ישראל
▪  ▪  ▪

'שופינג ישראלי' - מגזין לייף סטייל חדש ומהודר מבית היוצר של קבוצת קניוני ישראל ישנה את פני ענף השיווק, הפרסום והקימעונאות בישראל, וייצא לאור בחודש אוגוסט הקרוב. המגזין, שייצא במהדורה חודשית וידידותית לשימוש, יכיל בצורה מפורטת וחווייתית, על גבי 68 עמודי תוכן ובפורמט 4A, את מגוון הפעילויות, האטרקציות, המבצעים וההטבות האטרקטיביים ביותר שמחכים לקהל הצרכנים בכל אחד מקניוני הקבוצה הפרוסים ברחבי הארץ. המגזין, שעל תכניו אמונה העיתונאית-סטייליסטית גילי סיון-כהן, יחשוף לעיני הצרכן מידע על כל פעילויות קניוני הקבוצה לאורך חודש שלם, כפי שנהוג במגזינים הגדולים בעולם, ויאפשר לרשתות השיווק והמפרסמים לבלוט במסרים שלהם ולהשפיע על הצרכן.
לאחר פיילוט מוצלח מאוד שבוצע בחודש יוני האחרון בקניוני השפלה של הקבוצה (חונים קונים, רחובות, קניותר, אשדוד ובילו סנטר), יוצאת קבוצת קניוני ישראל במהדורת קיץ מיוחדת וגדולה של המגזין, שיופץ בחינם בתפוצה ארצית עד חודש אוגוסט הקרוב בתוך הקניונים ולקהל יעד של עד 500 אלף בתי אב בישראל.
לדברי אילנית גריוביץ'-ברגר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קניוני ישראל, "עולם המדיה הספיד את הפרינט והעיתונות הכתובה, בהצביעו בצדק על הרשתות החברתיות ועולם האינטרנט בכללותו כחלופה מודרנית ואפקטיבית. אולם, במקרים רבים קיים יתרון ברור למדיה הכתובה - המוצר מגיע עד בית הלקוח, משדר נוכחות ומציע תוכן פנאי הפרוס על חודש שלם. דבר זה מבטיח חשיפה מקסימלית ואורך חיי מדף ארוכים כפי שנהוג במגזינים הגדולים בעולם".
עוד הוסיפה גריוביץ', כי "השקת המגזין מטרתה לשמור על הקשר החם של קבוצת קניוני ישראל עם כלל לקוחותיה באשר הם ולהביא עד לפתח ביתם, ובתוך הקניונים, את הפעילות הקהילתית, המבצעים, ההזדמנויות והחדשות הצרכניות המחכות להם מדי חודש בקניוני הקבוצה. גם עבור המפרסמים מדובר במדיה אולטימטיבית ואפקטיבית, היות ובפרסום אחד מובטחת להם ההצלחה".
רשת קניוני ישראל, מונה 18 קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה, קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן-סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים, דודג' סנטר, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).
אתר קניוני ישראל - www.israel-malls.co.il.
טלפון לבירורים - 03-6897945.

תאריך:  06/07/2010   |   עודכן:  06/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il