X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

תלמה מבית יוניליוור, המובילה את שוק חטיפי הדגנים לילדים בישראל עם נתח שוק של 85% (מקור: נילסן כספי, ינואר-אפריל 2010), מרחיבה את סדרת חטיפי הדגנים לילדים עם הצעה מוצרית חדשה - מאגדת חטיפי מיני המיועדת לצריכה עם חברים. ההשקה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, הכולל טלוויזיה, אינטרנט וקידום מכירות בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים.
החטיפים בגרסת מיני, מוצעים בשני הטעמים הקיימים כיום האהובים ביותר על ילדים - שוגי קורנפלקס ושוגי וקורנפלקס בציפוי שוקולד, במאגדת של 180 גרם.
גליה גרוניך, מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: "במחקרים שערכנו, זיהינו כי חטיפי הדגנים הקיימים לילדים נצרכים בעיקר בצריכה אישית ובשעות הבוקר ואינם משמשים כאופציה לצריכה החטיפית הענפה בשעות אחר-הצהריים. לאור זאת, החלטנו להרחיב את מגוון ההצעות המוצריות שלנו, בכדי לאפשר אופציית צריכה נוספת גם בשעות אחר-הצהריים, כאשר הילדים נמצאים עם חברים. אנו מאמינים כי המוצרים החדשים והקמפיין התומך יבססו את חטיפי המיני של שוגי כאופציה מצוינת לכיבוד חברתי אחר-הצהריים".
השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה לילדים, תחת המסר "כיף לאכול עם חברים", פעילות אינטרנט חוויתית לילדים ופעילות קידום מכירות בנקודות המכירה לאורך הקיץ. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10, 24 וימשך כשלושה שבועות.
חטיף דגנים שוגי מיני בטעם קורנפלקס וחטיף מיני שוגי בטעם קורנפלקס מצופה שוקולד מוצעים במארזים המכילים 11-13 מיני חטיפים במשקל כולל של 180 גרם. חטיפי המיני מצטרפים לסדרה הקיימת של חטיפי דגנים לילדים הכוללת שמונה מוצרים המציעים בין היתר מגוון יתרונות תזונתיים כגון סידן כמו בחצי כוס חלב, 7 ויטמינים ועוד.
שוק חטיפי הדגנים לילדים הסתכם בכ-54 מיליון שקלים (נילסן כספי, אפריל 2009-אפריל 2010). את הקטגוריה מובילה תלמה על מגוון מותגיה: שוגי, קוקומן ועוגי המחזיקה בנתח שוק של 85% (נילסן, כספי, ינואר-אפריל 2010).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  14/07/2010   |   עודכן:  14/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il