חברת רקיט בנקיזר, יצרנית ומשווקת משכך הכאבים נורופן, עולה בימים אלה בקמפיין אינטרנטי ובאתר אינפורמטיבי להורים בעלות של כ-3 מיליון שקלים.
במסגרת פעילות אותה מפיק משרד האינטראקטיב Qdigital, הוקם אתר אינטרנט ייעודי לנורופן לילדים הכולל סרטוני וידאו רבים בשילוב רופא ילדים, ד"ר אסף יניר, המסביר להורים מהו חום, כיצד יש לטפל בו, מיתוסים שחשוב לנפץ, הוראות החייאה ועוד.
הפעילות האינטרנטית כוללת גם שיתוף פעולה עם אתר הפורומים תפוז וערוץ ההורות שלו, במסגרתו יתארחו מומחים שונים, רופאי ילדים, רוקחים ועוד במטרה לענות לשאלות החשובות של ההורים בנושא בריאות ילדיהם.
ובנוסף, ההשקה תכלול גם קמפיין פרסומי באינטרנט באתרים מובילים ממוקדים להורים, פעילות ענפה במדיה חברתית ובראשם - פייסבוק.
לדברי יעל בקר, מנהלת תחום OTC ברקיט בנקיזר: "מטרת הפעילות הינה הקניית מידע איכותי ואמין להורים בנושאים רלוונטיים להורים כמו: טיפול בחום, התמודדות עם דילמות אודות בריאות הילד ועוד. הורים רגועים יכולים לטפל בילדיהם בצורה טובה יותר , וכמשווקי נורופן לילדים, אנו רואים בפעילות זו דרך נכונה להקנות את הביטחון הדרוש להורים, כפי שעושה נורופן לילדים".
לדברי דני צ'כנובר מנכ"ל Qdigital: "רוחב הפס הגדול והאמצעים הטכנולוגיים הזמינים היום בכל בית בישראל, מאפשרים לנו לעשות שימוש נרחב באינטרנט ובוידיאו כאמצעי מצוין להעברת המידע החשוב. לא לחינם בחרנו להתמקד בפעילות נרחבת ברשת. פייסבוק למשל, מהווה היום סוג של גינה ציבורית חדשה בה אמהות מחליפות מידע, חוויות וקשיים ואנחנו רוצים להיות שם כדי להקנות להם את הידע הנדרש".