X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דיור מוגן נווה עמית
▪  ▪  ▪

חוג לגידול ירקות אורגניים ובישולם הפך לאטרקציה של ממש בדיור מוגן נווה עמית רמת אשכול בירושלים. החוג, שהוקם באחרונה לבקשת הדיירים, מנוהל על-ידי אבי עמנו, גנן ואגרונום, שמלבד הסבריו על גידולי הירקות, המזיקים ובריאות באכילה, הקים באחת המרפסות בבניין חממה גדולה לגידולים האורגניים. במחזור הגידול הנוכחי כיכבו המלפפונים ועגבניות השרי, החצילים והפלפלים וגם נענע, לואיזה ופטרוזיליה. משתתפי החוג הנקרא "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו" נשאו את פרי גנם למטבח ובישלו והכינו לדיירים מטעמים מהירקות האורגנים וביניהם: חצילים ופלפלים קלויים, סלט וריבת חצילים ועוד.
מנהל הדיור המוגן נווה עמית - רמת אשכול, אדי נחום, מסר כי החוג לגידול ירקות אורגניים הוא חלק מהחלטה על עידוד מדיניות ירוקה, מחזור ושימוש באוכל אורגני בתמיכת הדיירים. כך לדוגמה הוחלט על שימוש בביו-סולר המופק מתירס וקוקוס לחימום הבניין בחורף במקום סולר רגיל, הופסק לחלוטין השימוש בכלים חד-פעמיים, הותקנה מערכת יקרה ומתוחכמת שמצמצמת וחוסכת בשימוש בחשמל. המערכת שעלותה מגיעה ל-130,000 שקלים מפחיתה את המתח החשמלי של המנורות מבלי שיורגש הבדל ברמת התאורה ובכך נמנע שריפה של 75 טון פחמן דו חמצני (36 טון פחם בשנה). במקביל, מדווח אדי נחום, הותקנו חסכמים וידיות מקלחת מיוחדות החוסכות שימוש במים וכן נחתם הסכם עם מפעלי הנייר בחדרה האוספים ומשנעים את כל הקרטונים, העיתונים ומוצרי הנייר מנווה עמית.
אדי נחום מציין, כי לרגל חגיגות 22 שנה לדיור המוגן הושלם שיפוץ ושדרוג בית הדיור המוגן נוה עמית ברמת אשכול בהשקעה כוללת של 15 מיליון שקלים. מגורי האיכות נוה עמית ממוקם במרכז רמת אשכול, 8 קומות בתכנון וברמה של בית מלון 5 כוכבים לגיל הזהב. מיקומו המיוחד מאפשר גישה קרובה ומיידית למרכז המסחרי הצמוד אליו והכולל בתוכו מרפאות, בתי מרקחת, בנקים, בתי קפה, מסעדות ומגוון שירותים. לנוחות הדיירים חניה רחבה, יער צמוד עם מסלולי הליכה ומרפסות לנוף הרים ירוק. במסגרת השדרוג שופצו הדירות, הלובי והשטחים הציבוריים כולל חדר אוכל, חדר התרבות, חדר הכושר, הספרייה ודגש על שיפוץ המחלקה הסיעודית.
נוה עמית ירושלים מאייש באופן קבוע 110 דירות מרווחות, מחלקה סיעודית איכותית של 40 מיטות עם צוות רפואי מתוגבר וצמוד, מכון פיזיותרפיה מודרני ומאובזר ומרפאה לדיירים עצמאיים הפועלת 7 ימים בשבוע.

תאריך:  18/07/2010   |   עודכן:  18/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il