X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טבע ישראל ו-Ahava
▪  ▪  ▪
מוצרי הסדרה [צילום: יח"צ]

טבע ישראל נכנסת לתחום הדרמו קוסמטיקה ומשיקה בשיתוף עם חברת Ahava את Clineral - סדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, הכוללת בשלב הראשון שמונה מוצרים. סדרת המוצרים מעניקה מענה ספציפי וייחודי, המסייע בשיקום העור במקרים של בעיות עור שונות: אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, פסוריאזיס, אקזמה וכף רגל סוכרתית.
קו המוצרים הייחודי שהינו פרי המפגש החדשני בין טבע ישראל לבין Ahava נקרא Clineral. השם מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה: סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקו קלינית על חולים במגוון מחלות עור ומבוססים על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח, בשילוב תמציות צמחים.
כמו-כן מעיד השם על השילוב שבין טבע - חברת התרופות המובילה בישראל ובין המובילות בעולם, אשר מחקר קליני הוא אבן היסוד לפיתוח מוצרים בתחומה לבין Ahava - החברה המביאה את סגולות ים המלח; המינרלים והבוץ שלו, לסדרות מוצרים איכותיים בעלי שם עולמי.
דן דניאלי מנהל חטיבת הפארמה בטבע ישראל: "כניסתה של טבע ישראל לתחום המוצרים הדרמו-קוסמטיים היא במסגרת מהלך אסטרטגי שנועד לספק ללקוח קשת רחבה של מוצרי צריכה המאפשרים פיתרון משלים ואיכותי לטיפול הרפואי הספציפי שקיבל. טבע ישראל, אשר מוכרת לרוב כחברה המשווקת ומוכרת תרופות מרשם ו-OTC. פועלת מזה שנים גם בתחום מוצרי הצריכה הרפואיים, כגון התחום הדנטלי, תחום בעיות עור ונשירת שיער. אנו מתעתדים ליטול נתח מהשוק הקיים ולפעול להרחבה של השוק כולו, באמצעות שיתופי פעולה משמעותיים עם השותפים שלנו ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים. אני צופה כי סדרת Clineral תהיה בין המובילות את שוק הדרמו קוסמטיקה בישראל".
השקת סדרת Clineral נועדה לתת מענה לצורך של כ-20 אחוזים מאוכלוסיית ישראל - תינוקות, ילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות עור, למצוא על המדף מותג דרמטולוגי, אשר יעניק להם פתרונות ייעודיים ואיכותיים למגוון בעיות עור.
על-פי המחקרים, מספר הסובלים מפסוריאזיס עומד על כ-100 אלף, מאטופיק דרמטטיס סובלים כ-200 אלף, רובם ילדים, לכחצי מיליון איש בישראל יש אקזמה ולכ-300 אלף איש יש סבוריאה. על-פי המחקרים בישראל חיים כ-400 אלף איש חולים בסוכרת.
במהלך פיתוח הסדרה, הושם דגש על הצד החושי, ליצירת מרקם נעים, ספיגה טובה, היעדר בישום, (בניחוח שמנים ארומטיים) ובמקביל נבדקה אפקטיביות המוצרים הקוסמטיים. השימוש במוצרי הסדרה נותן מענה כטיפול משלים לתחזוקת העור על-ידי ליחוח ושימון, חלק חשוב בשגרת הטיפול הנדרש לצורך הרגעת העור, שיכוך הסימפטומים ושיפור מראה העור.
יעקב אליס, מנכ"ל חברת Ahava: "מזה שנים רבות נצבר ידע נרחב בחברת Ahava בתחום השפעות המינרלים על העור. עבודה של למעלה מחמש שנים, שכללה מחקרים בתוכניות משותפות עם האיחוד האירופאי ובשילוב אוניברסיטאות בארץ ובעולם, הובילה את החברה לפיתוח מוצרים על בסיס מינרלים מים המלח עם יתרונות משמעותיים גם בתחום הדרמו-קוסמטיקה. נראה כי התחום בישראל עדיין בתחילת דרכו, אך פוטנציאל הצמיחה בו גבוה מאוד. בעולם הסיפור אחר לגמרי וכל צרכן נבון מחפש פתרון לבעיות עור שונות דווקא בכיוונים לא קונבנציונליים. חיפשנו שותף ובאופן טבעי חברת טבע על כל האיכויות הגלומות בה, הייתה השותף המתבקש מאליו. שיתוף פעולה זה בין Ahava לטבע יביא לצרכן הסופי בארץ ובעולם את המותג Clineral, המיטב של החיבור בין החברות".
סדרת המוצרים משתייכת לפעילות ה-OTC ומוצרי הצריכה של טבע ישראל, הכוללת ארבעה תחומי פעילות - האנלגטיקה (שיכוך כאבים) וצינון, התחום הדנטלי, תוספי תזונה וגסטרו ותחום העור והשיער.
הדר מרחב נאמן, מנהלת יחידת שיווק תרופות ללא מרשם (OTC) ומוצרי צריכה בטבע ישראל: "למרות פוטנציאל הצמיחה של תחום הדרמו-קוסמטיקה בישראל, שוק זה עדיין קטן יחסית והמוצרים הקיימים בו אינם מובחנים דיים מבחינת הצרכנים. החדשנות של המיזם היא בזיהוי צורך אמיתי למוצרים שיהוו פיתרונות ספציפיים ואיכותיים לבעיותיהם. השילוב בין טבע ישראל ו-Ahava, יוכל לתת ערך מוסף לצרכנים עם בעיות עור, תוך מינוף המשאבים הטבעיים האיכותיים של ים-המלח והמובילות והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זאת, על-מנת ליצור מוצרים עם בידול מובהק שיאפשר הובלה בנישה - שזוהתה כצורך".
קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה מוגדרת כתחום הצומח ביותר בתעשיית הקוסמטיקה העולמית והיא צומחת מדי שנה בקצב כפול, מצמיחת הקוסמטיקה הקונבנציונלית.
גידול סך שוק ה-Health& Beauty העולמי ב-8 השנים האחרונות (2001-2009) עומד על 40 אחוזים, לעומת גידול קטגורית הדרמו-קוסמטיקה העולמית ב-8 השנים האחרונות העומד על 81 אחוזים. מחזור שוק הדרמו-קוסמטיקה העולמי מוערך ב-10.7 מיליארד אירו (במחירים לצרכן ללא מע"מ) לשנת 2009, המהווים כ-6 אחוזים מסך שוק ה-Health& Beauty העולמי ומצביעים על פוטנציאל גידול גבוה מאוד.
שוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל מוערך בכ-50 מיליון שקלים (במחירים לצרכן ללא מע"מ) לשנת 2010, בהשוואה למכירות סך שוק הטיפוח בישראל המוערכות בכ-535 מיליון שקלים לשנת 2010. כלומר, שוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל מהווה כ-8 אחוזים לערך מסך שוק הטיפוח ו-5 אחוזים מסך שוק הקוסמטיקה בישראל (נתון קרוב מאוד לאחוז העולמי). בישראל, ב-4 השנים האחרונות (2007-2010), שוק זה גדל בקצב של כ-36 אחוזים.

תאריך:  18/07/2010   |   עודכן:  18/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il