X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עץ הזית
▪  ▪  ▪
[צילום: דניאל לילה]

עץ הזית, מותג השמנים המוביל בישראל, משיק בימים אלה שמנים חדשים: שמן זית כתית מעולה ארומתי מודגש וקלאסי מעודן ולרגל ההשקה עולה עם קמפיין חדש בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA עם קריינותו של שמעון פרנס.
איתן שיינר, סמנכ"ל חטיבת הסחר של עץ הזית: "הקמפיין החדש מעביר היטב את המסר ששמן הזית של עץ הזית הינו שמן זית איכותי שבזכותו כל ארוחה הופכת למצוינת. איכותו הגבוהה של שמן הזית של עץ הזית, המכיל עד 0.5% חמיצות בלבד, מהווה נדבך משמעותי לטעם ולבריאות הארוחה. כך, כל אחד יכול ליהנות מארוחה טעימה ומזינה לצד האיכות והטריות של שמני עץ הזית".
הקמפיין מציג סדרה בת שני סרטונים, בהם הקריין שמעון פרנס מציג בכל סרטון "סיפור" עלילתי במרכזו קונפליקט כאשר שמן הזית של עץ הזית הוא "הגיבור" והפתרון הטוב ביותר. שמן הזית של עץ הזית מחבר ויוצר את השילוב המושלם בין כל שחקני העלילה. כך לדוגמא, פרנס מציג את סיפור האהבה בין הדניס, נסיכת ים אריסטוקרטית לבין תפוח האדמה, עובד אדמה פשוט. ואז נשאלת השאלה: "איך תגמר היכרות כזאת?" והתשובה: "בטוב..." שמן הזית של "עץ הזית" - מתכון לבריאות, מחבר בין מרכיבי הארוחה. בסרטון השני מוצגת מלחמת הירקות בין מחנה הירוקים ללוחמים האדומים וכששני הצדדים נפגשים ומתחברים שואל פרנס "איך יגמר הקרב? וכששמן הזית נשפך על המרכיבים פרנס עונה שוב: "בטוב".
שמני הזית של עץ הזית הינם שילוב ייחודי של זנים איכותיים הנתמכים בידע של 105 שנים של ניסיון ומומחיות. פיתוח המוצרים כלל פאנלים טעימות רחב בסיוע מיטב המומחים בארץ בתחום.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA בעלות של כ-4 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך כשבועיים.
קרדיטים: משרד הפרסום: יהושע TBWA; מנהל קריאייטיב - עמית סטולר; סופרוייזר - עידית רוזנבלום; סמנכ"ל אסטרטגיה - ליאור ארן; פלנרית - נועה בן עטר; ארט דיירקטור - יפית מזרחי; קופירייטר - עוז דויטש; תקציבאית - ענבל דיין; חברת הפקה - יש הפקות.

תאריך:  22/07/2010   |   עודכן:  22/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il