עץ הזית, מותג השמנים המוביל בישראל, משיק בימים אלה שמנים חדשים: שמן זית כתית מעולה ארומתי מודגש וקלאסי מעודן ולרגל ההשקה עולה עם קמפיין חדש בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA עם קריינותו של שמעון פרנס.
איתן שיינר, סמנכ"ל חטיבת הסחר של עץ הזית: "הקמפיין החדש מעביר היטב את המסר ששמן הזית של עץ הזית הינו שמן זית איכותי שבזכותו כל ארוחה הופכת למצוינת. איכותו הגבוהה של שמן הזית של עץ הזית, המכיל עד 0.5% חמיצות בלבד, מהווה נדבך משמעותי לטעם ולבריאות הארוחה. כך, כל אחד יכול ליהנות מארוחה טעימה ומזינה לצד האיכות והטריות של שמני עץ הזית".
הקמפיין מציג סדרה בת שני סרטונים, בהם הקריין שמעון פרנס מציג בכל סרטון "סיפור" עלילתי במרכזו קונפליקט כאשר שמן הזית של עץ הזית הוא "הגיבור" והפתרון הטוב ביותר. שמן הזית של עץ הזית מחבר ויוצר את השילוב המושלם בין כל שחקני העלילה. כך לדוגמא, פרנס מציג את סיפור האהבה בין הדניס, נסיכת ים אריסטוקרטית לבין תפוח האדמה, עובד אדמה פשוט. ואז נשאלת השאלה: "איך תגמר היכרות כזאת?" והתשובה: "בטוב..." שמן הזית של "עץ הזית" - מתכון לבריאות, מחבר בין מרכיבי הארוחה. בסרטון השני מוצגת מלחמת הירקות בין מחנה הירוקים ללוחמים האדומים וכששני הצדדים נפגשים ומתחברים שואל פרנס "איך יגמר הקרב? וכששמן הזית נשפך על המרכיבים פרנס עונה שוב: "בטוב".
שמני הזית של עץ הזית הינם שילוב ייחודי של זנים איכותיים הנתמכים בידע של 105 שנים של ניסיון ומומחיות. פיתוח המוצרים כלל פאנלים טעימות רחב בסיוע מיטב המומחים בארץ בתחום.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA בעלות של כ-4 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך כשבועיים.
קרדיטים: משרד הפרסום: יהושע TBWA; מנהל קריאייטיב - עמית סטולר; סופרוייזר - עידית רוזנבלום; סמנכ"ל אסטרטגיה - ליאור ארן; פלנרית - נועה בן עטר; ארט דיירקטור - יפית מזרחי; קופירייטר - עוז דויטש; תקציבאית - ענבל דיין; חברת הפקה - יש הפקות.