רשת האופנה גולברי תצא במהלך חודש אוגוסט בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2010/11.
קמפיין הפרסום צולם באווירה קולנועית המשלבת דרמה, רומנטיקה ומסתוריות בזיקה לסרטים של פעם, במטרה ליצור קונטקסט עם דמותה של איילת זורר ולהעניק לצופה דרך ייחודית לחוות את קולקציית החורף.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב-3 מיליון שקלים ונערך באמצעות משרד הפרסום גדי אדר - Think Design, זו השנה התשיעית.
הקמפיין יכלול פרסום נרחב בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים, כ-200,000 קטלוגים שיופצו בחנויות הרשת ובפעילויות קידום מכירות, פרסום בקניונים ובשלטי חוצות.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל גולברי: "פעילות הקמפיין, נועדה להמשיך לחזק ולמצב את הרשת כרשת אופנה מובילה, ייחודית ועדכנית. אנו מאמינים כי מוקדי הפרסום שלנו יסבו באופן משמעותי את תשומת ליבם של לקוחותינו לקולקציה, כמו גם תגדיל את המכירות".
לדבריו: "כחלק מן האסטרטגיה של הרשת לבדל עצמה משאר הרשתות הקיימות בארץ לנשים, העונה נקטנו בפעילויות פרסום מסיביות, ביניהם שלט חוצות הענק באיילון, והן עתידות לכלול עוד רצף של פעילויות ייחודיות לרשת, דוגמת קמפיין זה".
העונה מתחדשת בפרזנטורית חדשה - איילת זורר. זורר, שחקנית קולנוע, תיאטרון וטלוויזיה, מתגוררת בלוס אנג'לס, מהווה כשחקנית הישראלית היחידה בכל הזמנים שביססה את מעמדה ככוכבת הוליוודית לאחר שכיכבה לצד טום הנקס, ג'ף גולדבלום, מת'יו פוקס, דניס קוויד. נבחרה במקום התשיעי מתוך מאה הנשים היפות ביותר בהוליווד. לוהקה לסרטיו של סטיבן שפילברג. וסרטים בכיכובה נכנסו לרשימת שוברי הקופות בארה"ב.
לדברי מנכ"ל גולברי, משה גולברי: "אנו שמחים על בחירתנו באיילת זורר כפרזנטורית החדשה של הרשת, הבחירה המרעננת בזורר נעשתה לאחר תהליך ארוך ומורכב של חיפוש אחר פרזנטורית אשר תואמת לערכי המותג, בסגנון חיים ובאישיותה".
איילת מייצגת בעינינו את היופי הישראלי, היא בעלת אמירה אופנתית, הצלחה בינלאומית ומעבר להיותה כאחת הנשים היפות בארץ ובעולם, היא מייצגת את המודל לחיקוי עבור הרבה נשים בארץ וככזו היא תייצג באופן הטוב והשלם ביותר את".
רשת גולברי הוקמה בשנת 1978 ונמצאת בבעלות משפחת גולברי. הרשת מונה 48 סניפים ועתידה לפתוח עוד 5 סניפים.
קרדיטים:
משרד פרסום: גדי אדר Think Design; משרד יחסי ציבור: דניאלה רייבנבך תקשורת.