רשת הבוטיקים BONITA, בחרה בדוגמנית הברזילאית הבינלאומית, הריקה פרננדה, להוביל את קמפיין סתיו חורף 2010-11 של החברה, עונה שנייה ברציפות. לדברי החברה פרננדה מייצגת את נערת בוניטה האולטימטיבית - סקסית, נועזת, אסרטיבית ועם זאת נשית ורכה.
הריקה פרננדה, בת ה-26, כיכבה בין היתר בקמפיין פאנטן העולמי ובקמפיינים של H&M, טריומף ובפרסומת הטלוויזיונית של חברת האיפור רימל. מקום מושבה של פרננדה בשנים האחרונות הוא תל אביב.
הקמפיין החדש שואב השראה מהטרנדים המובילים בעונה הקרובה - רומנטיות בסטייל שנות ה-50, במחווה לבריג'יט בארדו, ומציג את הקונטרסט החם מול החורפיות האורבנית האפרורית.
תפיסת הרשת מציגה רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני, עם כתב ואמירה אישיים. הרשת מייצרת מדי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מידי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.
רשת BONITA נמנית על חמש חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. החברה הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק האופנה המקומי החליטו בחברה על שינוי אסטרטגיה וב-98' הפכה לרשת קמעונאית עם רשת החנויות BONITA. הרשת מונה כיום 30 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים, והיא נמצאת בבעלות פרטית.