X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם GREE ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בהמשך למדיניות משרד התשתיות לשדרוג מערכות מתועשות למיזוג אוויר וכחלק מהתייעלות אנרגטית, השלימה חברת GREE ישראל באמצעות נציגיה אנרקור, בבעלות רועי דגן ואריה גאולי, התקנת מערכות בשבעה בתי-מלון בהם מלון שפיים, דונה גרציה בטבריה, צל הרים ים המלח, המלון הסקוטי, מלון אסטרל אילת, בלו וייס נתניה וסיאסטה באילת, בעלות כוללת של חמישה מיליון שקלים.
לדברי רועי דגן מנכ"ל אנרקור: "אנרקור ישראל מצויה בתנופה של פעילות לשדרוג מערכות למטרת חיסכון באנרגיה של בין 30%-50% מתצרוכת החשמל. מדובר בפיתוח טכנולוגי של GREE העולמית, המיושם כיום ב-64 מדינות".
המערכות החסכוניות מבוססות על טכנולוגיה חדישה המתמקדת בשני תחומי חיסכון עיקריים:
הראשון - טכנולוגיית אינוונטר (תפוקה משתנה), מערכת זו יוצרת שליטה על תפוקת המדחס הפועל באופן רציף לשמירת רמת טמפרטורה קבועה בחלל. חשוב לציין כי מערכות המיזוג הפועלות בתפוקה משתנה יעילות עד פי 2 ממערכות שפועלות על בסיס ON/OFF.
השני - שילובן של מערכות לחיסכון בחימום מים הן לצרכים סניטריים והן לחימום חדרים. המערכות החדשות יעילות עד 70% יותר ממערכות החימום הבזבזניות בהן נעשה שימוש עד היום.
בנוסף לכל, המערכות הקיימות משודרגות על-ידי הוספת בקרי אנרגיה שהינם פרי פיתוח ייחודי של חברת GREE, המתמחה בפתרונות בתחום מיזוג האוויר. מערכות אלה מאפשרות חיסכון של בין 30%-50% מעלות חימום המים ומיזוג האוויר.
המאמצים המושקעים בחיסכון אנרגטי מתרחשים בהובלת קרן ההתייעלות לצריכת החשמל, השמה לה למטרה לצמצם את צריכת החשמל ב-20% עד לשנת 2020. ומכך עידוד החלפת מכשירים זוללי חשמל במכשירים יעילים אנרגטית.
אודות GREE
תאגיד האנרגיה והמיזוג הבינלאומי GREE נוסד בשנת 1991 וכיום הינו יצרן המזגנים הגדול ביותר בעולם. תאגיד האנרגיה והמיזוג הבינלאומי GREE מייצר למעלה מ-22 מיליון מזגנים בשנה במחזור כספי של למעלה מ-6 מיליארד דולר.
מפעלי תאגיד האנרגיה והמיזוג הבינלאומי GREE יושבים בסין בעיר ZHUHAI ומועסקים בו למעלה מ-23,000 עובדים, כ-1500 אנשי מחקר ופיתוח, מעל 270 מעבדות משוכללות, וכל זה בכדי להבטיח את איכות הביצועים של מזגני GREE. כל חלקי המערכת של מזגני GREE מיוצרים על-ידי יצרן אחד ולכן אין צורך בהתאמות מיוחדות וכל זה מאפשר תחזוקה פשוטה.
מזגני GREE משווקים בלמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם כגון אוסטרליה, ארה"ב, קנדה, דרום אמריקה, אנגליה, צרפת, ספרד ועוד והאיכות והיכולת של מוצרי תאגיד האנרגיה והמיזוג הבינלאומי GREE הביאו לכך שכיום חברות בינלאומיות גדולות ומוכרות בתחום מיזוג האוויר, גם הביתי וגם המוסדי כגון Carrier ,Sanyo, אלקטרה הישראלית ועוד קשורות עם תאגיד האנרגיה והמיזוג הבינלאומי GREE בהסכמי שיתוף פעולה ורוכשות מ-GREE סדרות של מוצרים מתקדמים.

תאריך:  12/08/2010   |   עודכן:  12/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il