X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הדקה ה-90
▪  ▪  ▪
האתר החדש [צילום: יח"צ]

Visual domains, חברת התוכנה הישראלית מרמת גן, משיקה יחד עם חברת התיירות הדקה ה-90, אתר תיירות חדשני ומרהיב, בטכנולוגיית גלישה וחיפוש שהיא המתקדמת מסוגה בעולם ופרי פיתוחה: טכנולוגיית הגלישה ונוס.
גלישת ונוס, היא גלישה רב-מימדית, שמאפשרת פריסת תוצאות החיפוש, מול עיני הגולש בדרך שמקלה עליו לאתר בזריזות ובקלות את התוצאות המועדפות עליו. עם התקנת תוכנת ונוס מאתר הדקה ה-90, יקבלו הגולשים תצוגה מרשימה של אתר הדקה ה-90, תוך חשיפה מימדית לתכנים, לתמונות ולמידע נוסף.
האתר החדש, יפעל במקביל לאתר הקיים של חברת הדקה ה-90, שכתובתו היא: www.daka90.co.il. כל גולש, שיחפוץ בחוויית הגלישה המתקדמת, יוכל להגיע לאתר הרב-מימד על-ידי לחיצה על האייקון: V (קיצור המילה Venus), בדף הראשי של אתר הדקה ה-90. הוא יידרש להתקנה פשוטה במחשב שלו (לפי הוראות קלות ליישום, שיופיעו על מסך המחשב), כדי לקבל את הטכנולוגיה החדשה של הרב-מימד.
צביקה מושקוביץ, מנכ"ל הדקה ה-90: "חברת הדקה ה-90 הייתה עד היום הראשונה והמובילה בענף התיירות בתחום השיווק הישיר והאינטרנטי. החברה עשתה פריצת דרך משמעותית בעולם המקוון והוכיחה לכל כי שיטת מכירת מוצרי תיירות, נופש ופנאי דרך האינטרנט תתפוס נתח גדול בישראל. שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולהיות הסמן הימני בשוק. האתגר שלנו הוא תמיד להתקדם הלאה לדבר הבא. אנחנו מכריזים היום על אתר שהוא פורץ דרך בעולם הטכנולוגיה כולו. חודשים התלבטנו האם הלקוח הישראלי בשל לפריצת דרך שכזאת, האם איננו מקדימים את המועד להצגת טכנולוגיה כל-כך מתקדמת? בשנה האחרונה היה באז עולמי סביב אייפון 4, סביב האייפד והסרט אווטאר. הבאז הזה שכנע אותנו שיש עניין רב סביב טכנולוגיות חדשניות, שציבור הלקוחות מחפש כל העת להתרגש מחדש, להתלהב מפיתוחים חדשים, מקידמה. יש ציפייה לכך שהחברות הגדולות יפתיעו ויחדשו כל העת. אני מעריך שכל גולש, אשר ייכנס לעולם הרב-מימדי שבאתר שלנו, יישאר באתר זמן רב יותר מאשר כיום, יקבל ערכים מוספים וייהנה מחוויית גלישה ייחודית".
יואב שפי, מנכ"ל ומייסד Visual domains: "מהו אתר רב-מימדי? חישבו על דף האינטרנט הראשי של הדקה ה-90, כל נושא באתר: טיולי אתגר, כפרי נופש בחו"ל, טיסות סדירות, מלונות בישראל, אטרקציות תיירותיות וכד' - הוא משבצת, עולם תוכן בפני עצמו. כיום, כדי להגיע לכל האפשרויות, יש לנווט בסדרת הקלקות בעכבר, שפותחות בכל פעם דף אינטרנט בודד. באתר הרב מימדי, התחושה היא של נקודת תצפית גבוהה ממנה רואים מספר דפים של הדקה ה-90, אשר פרוסים אחד ליד השני, כל דף הוא עולם תוכן ויזואלי. הגולש יכול להתקרב ולהתרחק כרצונו אל עבר כל אחד מהדפים. ברגע, שלוחצים על אחד מעולמות התוכן, יפתחו עולמות תוכן נוספים, במקביל באותו המסך. כלומר, הלקוח יראה באותו עמוד מספר דפים מוקטנים, שבהם הוא יוכל לגלוש למידע נוסף - תמונות, מידע היסטורי על האתר התיירותי, מידע מפורט על האטרקציות התיירותיות באותו האזור וכד'. חווית הגלישה הופכת לחוויה מוחשית יותר מבעבר, חויית החיפוש יעילה, וזריזה יותר".
איך בפועל מתבצעת הגלישה באתר החדש?
רוצים לטוס לרומא, לדוגמה? נלחץ על הדיל המבוקש לרומא. במקביל, ייפתחו דפי אינטרנט מוקטנים על הקולסיאום, מידע מפורט על מסעדות ברומא, מלונות ברומא, אטרקציות שונות וכיו"ב. המעבר מדף אחד לאחר מתבצע בדומה למשחקי מחשב: הגולש למעשה נכנס לתוך עולם התוכן כמו שחקן במשחקי המחשב המודרניים, ויכול להתקדם, להתרחק, להסתובב 360 מעלות סביב האתר של הדקה ה-90 כאוות נפשו. זאת למעשה חוויה חדשה ופורצת דרך, שעד היום לא הייתה כדוגמתה, ומבוססת על הטכנולוגיה הייחודית Venus.
לפי 'מדד הצפיות' של גוגל לדירוג סוכנויות הנסיעות בשנת 2009 - אתר הדקה ה-90 היה האתר הפופולרי בישראל עם למעלה מ-11 מיליון גולשים בשנה זאת. ואכן, למעלה מ-30% מנתח המכירות של הדקה ה-90 התבצע דרך האינטרנט.
אגב, 5 מילות החיפוש הבולטות ביותר מקרב כלל אתרי סוכנויות הנסיעות היו: טיסות, אילת, צימרים, נופש, מלונות.
חברת התיירות הדקה ה-90: הוקמה ב-1997 על בסיס הרעיון של שיווק ישיר דרך האינטרנט. נמצאת בבעלות ידיעות אחרונות, צבי מושקוביץ, אילן כהן, וקבוצת משקיעים צרפתית.
חברת Visual domains: חברת תוכנה מרמת גן בבעלות יואב שפי, מייסד ומנכ"ל החברה, ומשקיעים פרטיים ומוסדיים שונים. החברה פיתחה בשלוש השנים האחרונות חווית חיפוש וגלישה חדשנית שהשקתה נערכת בימים אלה בשוק המקומי והעולמי.

תאריך:  16/08/2010   |   עודכן:  16/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il