להורים חדשים יש המון שאלות בנוגע לטיפול בתינוק החדש: איך ומתי לקלח? להשכיב על הגב או על הבטן? מתי להאכיל? למה מתכוון התינוק כשהוא בוכה וכו'. האגיס, מותג החיתולים המוביל בישראל, מבית חוגלה קימברלי, חונך בפייסבוק קהילת הורים תחת השם Huggies - האתר הרשמי, במטרה לתת מענה ותמיכה להורים טריים וחדשים. בקהילה יוכלו ההורים החדשים לחלוק חוויות, טיפים ושאלות עם הורים אחרים, להיוועץ עם מומחים, לקרוא מאמרים וליהנות מהטבות.
הפעילות הבולטת בקהילה של האגיס בפייסבוק היא "משמרת לילה", משמרת בה יתארחו בשעות הלילה, בין השעות 22:00-02:00, מומחים שיתנו מענה ותמיכה און ליין באמצעות צ'אט להורים הטריים שנשארים ערים בלילות. בין המומחים שישתתפו במשמרת: רופא ילדים, פסיכותרפיסטית, מנחת קבוצות הורים, אחות טיפת חלב, דיאטנית קלינית, נתורופתית, יועצת הנקה ועוד. בנוסף יתארחו במשמרת הלילה גם הורים סלבריטאים (כמו אסף אמדורסקי ושירה גפן) שיחלקו חוויות אישיות, ישוחחו עם גולשים און ליין ויתנו טיפים אישיים שלהם לגידול הצאצא החדש.
הפעילות שנאמדת בהשקעה של מיליון שקלים, נולדה כתמיכה להשקת Pure & Natural, סדרת חיתולים חדשה מבית האגיס המיועדת לתינוקות הניו בורן.
לדברי טלי אורן, סמנכ"ל שיווק בחברת חוגלה קימברלי: "אמהות חדשות מבלות זמן רב באינטרנט לחיפוש מידע, שיתוף באינפורמציה והרבה שאלות לכן בחרנו כמדיה עיקרית להשקת החיתול החדש את האינטרנט - האגיס כמותג מוביל בקטגוריה לקח על עצמו להיות שם לעזרה במתן התמיכה".
על-פי נתוני משרד הבריאות מדי שנה נולדים בישראל בממוצע 150,000 תינוקות חדשים.