X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וואלה!
▪  ▪  ▪
האתר החדש [צילום: יח"צ]

וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, מודיע על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת קופיקו בתחום התוכן לילדים. במסגרת שיתוף הפעולה הושק היום (ד') אתר ייעודי לסדרה האהובה של קופיקו המבוססת על ספרי הילדים מאת הסופרת תמר בורנשטיין-לזר.
באתר ניתן למצוא מגוון תכני וידאו לצפייה ללא תשלום ובראשם "חוקי הג'ונגל" - תוכנית אינטרנט חדשה בהפקה מיוחדת של וואלה!, הכוללת כ-20 פרקים בכיכובו של קופיקו, באורך 5 דקות כל אחד. בסדרה המיוחדת מתפקד קופיקו כשופט/בורר הדן במקרים חשובים כמו של מי העוגה הטעימה יותר, האם יורם צריך לסדר את חדרו או לא, מה גרוע יותר - נחירות או עיטושים ועוד ועוד. הכל כפי שרק במשפחה של קופיקו יודעים לעשות. את התוכנית המיוחדת הפיקה חברת ההפקה המקורית של כל סדרות קופיקו, בלוויית השחקנים המוכרים לילדים מהעונה הקודמת, ששודרה ב-yes.
לצד הפרקים החדשים ישודרו באתר פרקים מלאים מעונות קודמות, שעת סיפור לגיל הרך בהקראת תמר בורנשטיין-לזר, שירים מבית קופיקו ועוד. כמו-כן, יוכלו הילדים ליהנות מה"קופיקופדיה" - ערכים במגוון נושאים בדיבוב תמר בורנשטיין-לזר, משחקים, דפי צביעה, רקעים לשולחן העבודה, תקצירי ספרים וכו'. בעתיד הקרוב יתווספו לאתר טורניר משחקי טריוויה "קופיקו", רדיו קופיקו, תוכניות אירוח, ספרים מקוונים והפתעות נוספות.
נגה ברק, מנהלת קבוצת קופיקו: "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם וואלה! חשיבות רבה שכן הוא מאפשר הרחבה של מותג קופיקו לכל עולמות הניומדיה, תוך פיתוח מוצרים חדשים בעולם התקשורת המתפתח".
לדברי יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן בוואלה!: "אנחנו שמחים להיות חלק מהצלחה ושמה קופיקו, שהוא ללא ספק מותג הילדים הישראלי המוביל בארץ. כחלק מהחגיגה, וואלה! משיקה את 'חוקי הג'ונגל' - סדרה חדשה בכיכובו של קופיקו, שהופקה בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
www.kofiko.walla.co.il.
אודות קופיקו
קופיקו היא סדרת ספרי ילדים מאת תמר בורנשטיין לזר, העוסקת בקורותיו של קוף חצוף ושובב, חסר גבולות ופרוע, בשם קופיקו הגר עם משפחה ישראלית בשכונת עין גנים שבפתח תקוה. קופיקו הופיע לראשונה כדמות בסיפור ב'דבר לילדים' בשנת 1954. בסיפור המקורי "הקוף שהתחפש", הגיבורה הייתה ילדה בשם אפרת שדודה הביא לה את קופיקו במתנה. בשנת 1957 יצא הספר הראשון בסדרה "קופיקו האורח". נכתבו גם כמה ספרים בסדרה על קופיקו שנקראה "האנציקלופדיה העליזה של קופיקו".
ספרי סדרת קופיקו הפכו במשך 53 שנות קיום הסדרה לאחד המאפיינים העיקריים של ישראל. העשרות הרבות של ספרי הסדרה תיעדו את השינויים שחלו בחברה הישראלית ובמשפחה הישראלית במשך העשורים החולפים. אם בתחילת הסדרה היו ספרים כגון: "קופיקו מביא ביכורים", כיום מסתובב בחנויות הספרים הספר "קופיקו בקניון" - הכל בהתאם לרוח התקופה.

תאריך:  18/08/2010   |   עודכן:  18/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il