X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
[צילום: אלון שפרנסקי]
מותג האופנה TWENTYFOURSEVEN משיק קטלוג אופנה ולייף סטייל
- הודעה מטעם מותג האופנה Twentyfourseven
אטלי פורת דוא"ל דניאלה רייבנבך- תקשורת

מותג האופנה twentyfourseven בשיתוף מגזין GO לצעירות, מבית ידיעות אחרונות, משיק, זו העונה הרביעית ברציפות, את מגזין twentyfourseven לעונת סתיו חורף 2010-11. מדובר במגזין קונספט ייחודי שכולו 52 עמודים של אופנה ולייף- סטייל, המציע לקוראיו הצצה בלעדית לעולם האופנה בשילוב עולמות תוכן נוספים. המגזין יופץ בתחילת חודש ספטמבר באלפי עותקים למנויות מגזיןGo ויחולק בחנויות הרשת. ניתן יהיה לקרוא את התכנים של המגזין גם באתר הבית של הרשת.
מגזין twentyfourseven לחורף 2011 דוגל בגישה שהסטייל האישי תופס את מרכז הבמה בשונה מעונות קודמות ובוחר להתמקד באטיטיוד של הקוראות כנקודת מוצא. המגזין חושף את הסיפורים שמאחורי הקולקציה, לצד הפקות אופנה וכתבות התפורות למידותיהן של חובבות ואוהבות אופנה בנשמה. המגזין מדבר בשפה של הקולקציה החדשה של TWENTYFOURSEVEN לסתיו חורף 2010-11 על-פי הקונספט שהסטייל שלי הוא האמירה האישית שלי,הוא מה שאני בוחרת לבטא ולתקשר עם הסביבה שלי, הוא התדמית שלי. אני עושה את הבגד, הוא משרת אותי,הוא הזהות שלי.
הכתבות במגזין העונה יהיו תחת הקונספט של אטיטיוד,אופנה ומה שבניהם כאשר גם העונה בדומה לעונה שעברה יעלה סקר ענק העוסק באושיות הוליוודיות ואחת המשתתפות תוכל לזכות בהגרלה גדולה באאוטיפיט שלם במתנה, מיטב הסטייליסטים בארץ יבחרו גם הם את האאוטפיט המושלם שלהם ויסבירו אילו טרנדים ממשיכים איתנו לחורף הבא, רונקו המעצב הראשי של המותג יחשוף את פריטי ה-MUST לחורף הקרוב ועוד. כמו-כן, מכיל המגזין 4 הפקות אופנה המשקפות את קולקציית החורף –הפקת DAY TIME בשחור לבן, הפקת רוק שיק, הפקה רומנטית בהשראות שנות ה-40' והפקת פורטרטים.
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של Twentyfourseven: "המגזין החדש יקנה ללקוחותינו עידכונים מקצועיים בנושאי אופנה ולייף סטייל . כחלק מתפיסת המותג, ברצוננו לתת מענה שלם,מעודכן וחדשני לבנות דור ה-Y על עולם האופנה ולספק מידע מקצועי ומעודכן ללקוחותינו הרואים בנות אוטוריטה בכל הקשור לאופנה ולייף סטייל".
לדבריו:"להערכתו יחולקו למעלה מ-..... אלף מגזינים בקרב קהל היעד".
מותג האופנה Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 ע"י חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on lineבכל המתרחש. המותג הושק בתחילת 2007 בד-בבד נפתחו בארץ כ-27 סניפים חדשים.

תאריך:  20/08/2010   |   עודכן:  20/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il